FAQ
  1. Există piscină pentru copii?

Da, Therme are un spațiu dedicat copiilor, unde cei mici se vor putea distra cât e ziua de lungă.

 

  1. Se pot cumpăra vouchere cadou?

Da, sigur ca da – le găsiți la recepția Therme sau le puteți achiziționa din webshopul nostru, disponibil pe www.therme.ro.

 

  1. Unde se află?

Therme Bucuresti este situat la ieșirea din București, în Balotești, pe DN1.

 

  1. Care sunt prețurile?

Prețurile sunt afisate pe site-ul nostru: https://therme.ro/tarife

 

  1. Cum se ajunge la Therme? (mijloace de transport)

Aveți la dispoziție două linii de autobuze Therme, gratuite, dedicate clienților noștri. Orarul și traseul acestora este disponibil pe website-ul nostru, la secțiunea “Contact”.

 

  1. Ce compoziție are apa termală?

Apa termala este o apă microbiologic pură, nu conţine conservanţi sau parabeni, este bogată în săruri minerale, cupru, zinc, seleniu, calciu şi magneziu. Apa termală este singura sursă din natură care conține mai multe minerale la un loc, fiind un adevărat izvor de sănătate și relaxare. De exemplu, fierul ajută la oxigenerarea țesutului, magneziul și siliciul contribuie la regenerarea țesutului, manganul are efect antioxidant, iar calciul acționează ca un adevărat scut protector.

 

  1. Care va fi programul de funcționare?

Therme Bucuresti este deschis in fiecare zi a saptamanii. Gasiti programul complet pe site: https://therme.ro/program

 

  1. Cum pot obține un job la voi?

Așteptăm CV-ul dumneavoastră pe recrutare@therme.ro

 

  1. Aveți aviz ISU?

Da, în momentul deschiderii Therme București are toata autorizațiile și avizele necesare pentru a asigura funcționarea în deplină siguranță.

 

  1. Va fi secțiune de nudiști, ca la Erding?

Nu, în România nu va fi sector de nudiști.

 

  1. Cum este este curățată apa termală? Are clor?

Apa geotermală extrasă de la peste 3 100 m adâncime trece printr-un proces de decalcifiere, desulfatare, decarbonatare și la final de ozonare. Singurul clor din apă este cel din compoziția apei termale.

 

  1. Apa termala este radioactiva?

Nu, nu este. Venind de la o adâncime de 3.100 de metri, apa termală de la Therme este microbiologic pură și își păstrează toate proprietățile benefice organismului.

 

  1. Cum veți ventila/ curăța/ dezinfecta?

Ventilația se va face cu unități de tratare a aerului pentru toate spațiile dedicate publicului (intrare, foier, vestiare, dușuri si toate zonele de agrement).

Dezinfectarea are loc pe doua nivele – tratarea apei, printr-un sistem performant implementat și purificarea aerului, cu ajutorul filtrelor de aer instalate în agregatele de climatizare.

  1. Se pot petrece mai multe zile acolo? Există spațiu pentru cazare?

În acest moment, complexul Therme este destinat celor care își doresc câteva ore de vacanță,  de relaxare și deconectare sau de distracție, în funcție de preferințele fiecăruia. Deocamdată nu există facilităti de  cazare.

 

  1. Se pot organiza evenimente: nunți, majorate, botezuri etc?

Organizarea de evenimente private nu intra deocamdata in obiectivul principal al Therme, deoarece complexul este deschis zilnic si accesibil tuturor, de luni pana duminică și nu am dori să limităm accesul celorlalți vizitatori în zonele Therme.

 

  1. Se pot organiza evenimente corporate?

Da, pentru solicitări de evenimente special corporate, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa vanzaricorporate@therme.ro.

  1. Locurile de parcare sunt suficiente?

Da, cu siguranță. Parcarea este mai mare decât a oricărui centru comercial din București, așadar parcarea nu va fi o problemă, cu atat mai mult cu cat nu se percepe taxa de parcare.

 

  1. Aveți facilități de acces pentru persoanele cu dizabilități?

Persoanele cu dizabilitati vor avea acces facil in Therme pentru că atat Zona The PALM, cat si Zona GALAXY sunt la cota 0. De asemenea, exista grupuri sanitare  pentru persoanele cu dizabilitati.

  1. Dacă am boli de piele, pot intra la Therme?

Dacă aveți boli de piele contagioase, pentru binele celorlati vizitatori, vă rugăm să nu vizitați Therme până când acestea nu sunt vindecate.

 

  1. Copiii vor putea avea un spatiu in care sa fie supravegheati, in cazul in care parintii vor sa petreaca timp in alte zone?

Nu avem spatii cu personal pentru supravegherea copiilor.

 

  1. Exista salvamari, in cazul in care se intampla accidente in piscine?

Sigur ca da!

 

  1. Exista o unitate de prim ajutor, in cazul ranirii copiilor sau a altor persoane?

In acest moment, exista 3 unitati de prin ajutor aferente celor 3 zone distincte ale Thermelor.

 

  1. Trebuie sa venim cu propriile prosoape sau se pot inchiria de la dumneavoastra? Dar papuci?

Sigur ca puteti veni cu propriile prosoape. Therme Bucuresti pune insa la dispozitia vizitatorilor si serviciul de inchiriere a prosoapelor si halatelor.

 

  1. Daca iau bilet pentru o zi, pot iesi si sa ma reintorc dupa cateva ore?

Pentru aceasta va recomandam tariful de 3 ore sau cel de 4.5 ore.

 

  1. Aveti WIFI ?

Therme Bucuresti pune la dispozitia clientilor si serviciul de wi-fi, gratuit.

 

  1. Care este limita de varsta a copiilor care pot intra la dumneavoastra? Putem veni cu bebelusi de cateva luni sau 1 an?

In zona dedicata familiilor – Galaxy - nu exista limita de varsta pentru accesul copiilor. De asemenea, copiii mai mici de 3 ani au acces si in zona The Palm.

 

  1. Este permis accesul animalelor de companie?

Pentru siguranta si igiena clientilor, accesul cu animale de companie nu este permis.

 

  1. Exista vreun magazin in incinta de la care se pot cumpara lucruri (tigari, guma de mestecat, creme, costume de baie etc?)

Deocamdata, nu exista in incinta Therme un astfel de magazin insa puteti propcura costume de baie si papuci de baie de la casele Therme.

 

  1. Este permis accesul cu mancare sau bauturi de acasa? Daca nu, exista vreo derogare pentru persoanele cu diete speciale sau pentru copii?

În fiecare zonă sunt integrate zone unde se poate servi mâncare. Oferta este variată. De la simple gustări, până la bucătărie internațională. Din motive de igienă și siguranță (de ex. cioburi) nu este permis accesul cu alimente și băuturi din exterior. Este permis accesul cu mancare pentru bebelusi, însă este responsabilitatea clientului să se asigure că resturi de mâncare nu ajung nicăieri în piscine sau în spatiul de relaxare.

 

  1. Se face masaj terapeutic/anticelulitic etc la dumneavostra?

Există mai multe tipuri de masaj, disponibile în zona Elysium. Vă puteți face o programare după ce ajungeți la Therme, solicitând acest lucru la recepția din zona Elysium. 

 

  1. Aveti in complex consultanti pe probleme dermatologice care ne pot da sfaturi ce sa facem, ce tip de activitati sunt bune, daca avem anumite afectiuni?

Nu avem consultanti pe probleme dermatologice. Personalul nostru este specializat pe servicii de wellness, masaj de relaxare, masaj anticelulitic si masaj terapeutic.

 

  1. Este permisa utilizarea telefoanelor mobile (vorbit la telefon, facut fotografii) ?

Este permisa utilizarea telefoanelor mobile atat timp cat nu-i deranjati pe ceilalti vizitatori si nu le incalcati dreptul la intimitate.

 

  1. Este permisa folosirea propriilor geluri de dus, creme pentru plaja (pentru piscina exterioara) etc?

Da, este permisa folosirea produselor dumneavoastra.

 

  1. Exista spatii pentru fumatori?

Fiecare zonă are acces la terase exterioare, unde se poate fuma. Este interzis fumatul în interiorul complexului precum și in piscina exterioară. Vor exista spatii special amenajate pentru fumatori in zona exterioara a cladirii

 

  1. Cei care au castigat bilete Elysium au si masaj inclus?

Nu, masajul nu este inclus, el se face in baza unei rezervari si se achita separat.

 

  1. Se poate plati cu cardul la intrare si la restaurante?

Da, bineinteles. La restaurante veti plati cu bratara de acces urmand sa achitati la iesirea din complex odata cu predarea bratarii

 

  1. Ce ne puteti spune despre adancimea celorlalte piscine? Cred ca este util pentru cei care nu stiu sa inoate!

Piscinele au adancimi diferite, pentru a se potrivi gusturilor si dorintelor oricarui vizitatori, chiar si a celor care nu sunt buni inotatori.

 

  1. Există colaci pentru copii in Galaxy?

Există colacii speciali pentru tobogane, nu există alte tipuri de colaci.

 

  1. Copiii au voie în saună?

Accesul copiilor sub 16 ani în zona Elysium nu este permis.

 

  1. Se poate plăti cu bonuri de masă sau tichete de vacanță?

Nu, plata se poate face doar cash sau cu un card de credit/debit.

 

  1. Aveți aufguss?

Da, desigur. Avem mai multe variante de aufguss, specifice fiecărei saune.

 

  1. Accesul in piscinele din dotare se face pe trepte sau exista scara verticala?

Accesul în piscine se face pe trepte.

 

  1. Persoanele cu dizabilitati beneficiaza de vreo reducere? Dar insotitorii lor?

Persoanele cu dizabilități nu beneficiază de reduceri insa insotitorii acestora au acces gratuit. Este necesar sa se prezinte la casele de marcat documentul care atesta ca persoana cu dizabilitatie are nevoie de insotitor.

 

  1. Îmi pot duce copilul în Galaxy și eu să merg în The Palm?

Nu, sistemul nostru nu înregistrează bilete de copii independente și orice copil trebuie să fie însoțit în permanență de un adult. Nu recomandăm să vă lăsați copii nesupravegheați niciun minut.

 

  1. Pot mânca în The Palm daca am bilet de Galaxy?

Puteți lua masa doar în zona în care aveți bilet sau puteți opta pentru schimbarea zonei și veți achita un tarif suplimentar de schimbare a zonei, conform prețurilor de pe site: https://therme.ro/tarife

 

  1. Exista rastel pentru biciclete? Bicicletele sunt pazite?

Exista rastel, insa acestea nu sunt pazite.

 

  1. Aveti scaune de masa pentru bebelusi?

Da, gasiti scaune pentru bebelusi in zona Galaxy si zona The Palm.

 

  1. Avem voie cu carucior de copil mic?

Nu, din motive de igienă cărucioarele nu sunt interzise, dar este permis accesul cu landou.

 

  1. De ce nu au voie copiii peste 3 ani în zona The Palm?

Copiii peste 3 ani au deja o oarecare independență, iar energia lor poate produce agitație celor din jur, The Palm fiind o zonă de relaxare.

 

  1. Tarifele aditionale de weekend si de schimbare a zonei se aplica si la ofertele Family si Big Family?

Da, aici însă sistemul egalizează întâi costul unui bilet întreg de adult, apoi adaugă tariful de schimbare a zonei.  

 

  1. Care este temperature apei în zona Galaxy?

Temperatura apei în Galaxy este intre 33 si 36 de grade.

 

  1. Copiii până în 3 ani cu acces în The Palm au nevoie de scutece impermeabile?

Da, acestea sunt obligatorii.

 

  1. Elevii sunt considerati tot studenti in tabelul de tarife?

Da, elevii au reducere la fel ca studenții.

 

  1. Pentru barbati este obligatoriu slip sau se poate intra si in short de plaja?

Se poate intra și în short de plajă.

 

  1. Vreau sa platesc online un bilet de acces și aș dori să vă întreb dacă trebuie să ajungem până la o anumită oră în ziua respectivă.

Nu există restricții de oră, atunci când veniți arătați biletele achiziționate online la casa dedicată lor.

 

  1. Aveti o camera pentru bagaje, daca vrem sa va vizitam in drumul nostru spre aeroport?

Bagajele se pot depozita în vestiare, dacă nu sunt foarte voluminoase. Nu avem o cameră specială de bagaje.

 

  1. Sunt gravida si as vrea sa vin in zona the Palm. As dori sa stiu cate grade are apa? Daca este recomandat pentru gravide? Si sarurile sau mineralele din apa.

Vă recomandăm să luați legătura cu medicul dumneavoastră, el vă poate face o recomandare avizată.

 

  1. As dori sa achizitionez bilete pentru zona Palm insa as dori sa programez si o sedinta de masaj, care am vazut ca se afla in zona Elysium. Se poate acorda accesul catre sedinta de masaj fara a plati suplimentar trecerea dintr-o zona in alta, din moment ce doar zona Palm ma intereseaza pentru petrecerea timpului?

Masajul este un serviciu dedicat vizitatorilor din zona Elysium, pentru a beneficia de el, trebuie să achitați tariful aferent zonei. Însă în zona The Palm găsiți paturi de hidromasaj care vă pot asigura o sesiune foarte relaxantă de masaj.

 

  1. La ce varsta pot intra neinsotiti minorii?

Minorii peste 14 ani pot intra neînsoțiți de părinți, în baza cărții de identitate sau buletinului.

 

  1. Care este traseul autobuzelor / puncte de reper?

Exista trei trasee ale autobuzelor gratuite Therme. Traseul acestora se afla pe website-ul nostru www.therme.ro la secţiunea „Cum Ajungi”.

 

  1. Modalitatea de a activa un Voucher ( card cadou ) / Card Therme?

Nu este nevoie sa activati voucher-ul / card-ul. Veniti direct cu el la casele de marcat din incinta complexului.

 

  1. Exista posibilitatea de a face rezervare la masaj inainte de a ajunge la Therme?

Rezervarea la masaj este posibila doar in momentul in care ajungeti in locatie. Colegele din zona Elysium va vor face rezervare in limita locurilor disponibile.

 

  1. Ce pot achita in baza gift card-ului / card-ului Therme?

In baza valorii voucher-ului / cardul Therme se pot achita: biletele de intrare, mancare, bautura, alte activitati contra cost din incinta complexului ( masaj, hidromasaj, etc ). In cazul in care nu folositi toata valoarea voucher-ului / card-ului banii ramasi pot fi folositi la urmatoarea vizita.