Gradul de ocupare
al zonelor Therme


Elysium 6 (din 6)

The Palm 6 (din 6)

Galaxy 6 (din 6)


Informație actualizată la

qa

 

1.    Am comandat altceva decât intenționam sau nu doream să comand nimic. Pot anula comanda?

După activarea comenzii prin apăsarea butonului ”Plasează Comanda”, comanda nu mai poate fi anulată decât prin exercitarea de către dumneavoastră a dreptului de retragere, în conformitate cu prevederile legale.

 

2.    Am greșit datele de facturare. Se poate modifica factura?

In cazul in care comanda este deja finalizată, modificarea datelor din factură se poate face doar prin stornarea facturii inițiale si emiterea unei noi facturi. Rectificarea facturii se poate face doar în aceiași lună. Pentru a solicita o refacturare vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa reclamatii@therme.ro împreună cu copia facturii de modificat (sau cel puțin numărul și data facturii). In e-mail vă rugăm să specificați datele corecte de facturare. Veți primi factura corectată în termen de 5 zile lucrătoare.

 

3.    Am pierdut cardul Therme. Cum să procedez și cum îl recuperez?

In cazul în care ați pierdut cardul Therme puteți solicita anularea acestuia și emiterea unui nou card. Pentru anularea cardului vă rugăm să trimiteți la reclamatii@therme.ro un e-mail de pe aceeași adresă de e-mail ca cea declarată la achiziționarea cardului specificând numele dumneavoastră și e-mailul de confirmare primit de dumneavoastră la achiziționarea cardului. In baza solicitarii dumneavoastră, un consultant Therme vă va contacta pentru a vă invita să preluați noul card de la Therme București.

 

4.    Am cumpărat un card/bilet de intrare. Îmi trebuie codul de bare pentru a putea intra in Therme?

Pentru a beneficia de serviciile Therme București este necesar sa prezentați codul de bare, tipărit sau in format electronic.

 

5.    Am cumpărat un gift card/card valoric. Cum pot verifica soldul disponibil?

Verificarea soldului dumneavoastră se poate face doar în cadrul Therme Bucuresti, în zona caselor de marcat.

 

6.    Nu mai am bani pe card/Am prea puțini bani pe card. Pot reîncărca cardul on-line?

Reîncărcarea cardului dumneavoastră se poate face doar în cadrul Therme Bucuresti, în zona caselor de marcat.

 

7.    Nu am bani suficienți pe cardul Therme pentru a plăti serviciile deja utilizate. Pot achita diferența cu numerar/ card?

Plata în cadrul Therme Bucuresti, inclusiv plata diferențelor, se poate face atât cu numerar cât și cu cardul.

 

8.    Cum se utilizează cardul? Pot folosi cardul în interiorul Therme pentru a plăti direct bunuri/servicii?

Cardul Therme nu se utilizează direct pentru plata produselor/serviciilor la restaurantele/barurile/celelalte facilități Therme. Produsele și serviciile achiziționate de dumneavoastră sunt contorizate prin intermediul brățărilor de acces pe care le primiți atunci când intrați în Therme. La ieșire brățările de acces se predau la casă iar personalul de la case vă va prezenta calculul de plată – la momentul respectiv se poate utiliza cardul Therme pentru plată.

 

9.    Îmi trebuie brățara de la intrare dacă am card Therme?

Da. Atât pentru accesarea diverselor zone din interiorul Therme cât și pentru comanda diverselor produse/servicii este necesară scanarea brățării. Cardul nu se poate folosi în mod direct în interiorul Therme.

 

10.  Există o casă dedicată cumpărătorilor online?

Pentru toți clienții care achiziționează bilete/carduri on-line există în permanență 2 case disponibile.

 

11.  Pot rezerva perioada și durata vizitei la Therme?

Da este posibilă rezervarea zilei și duratei vizitei la Therme București la adresa shop.therme.ro

 

12.  Care sunt avantajele achiziționării online?

Achiziționarea de bilete de intrare/carduri online vă oferă următoarele avantaje:

a) comenzile se pot înregistra la orice ora, fiind preluate în ordinea înregistrării lor.

b) vă puteți prezenta la casele Therme cu biletul tipărit sau cu biletul în format electronic (pe telefon/tabletă).

c) nu mai este necesară efectuarea plății în alt mod.

d) puteți verifica la case soldul cardului Therme.

 

13.  Dacă mă retrag din contractul încheiat cu Therme, în cât timp primesc banii înapoi?

Therme vă returnează banii în termenul legal de maxim 14 zile de la momentul primirii cererii de retragere. Restituirea se va face în contul indicat de dumneavoastră.

 

14.  Nu am primit biletul/cardul în e-mail. Ce trebuie sa fac?

Biletul/cardul se trimite pe adresa de e-mail menționată în comandă, după facturarea acesteia. In cazul în care ați verificat atât folderul Inbox, cât și folderul Spam, și nu ați primit biletul/cardul, vă recomandăm să ne contactați la adresa reclamatii@therme.ro

 

15.  Pot adăuga un alt produs după finalizarea comenzii?

Nu poate fi adăugat alt produs după finalizarea comenzii. Pentru achiziționa noi produse trebuie să faceți o nouă comandă.