Întrebări Frecvente

Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări din partea vizitatorilor noștri

PROGRAM ȘI TRANSPORT THERME

Unde se află Therme București?
Therme București este situat la ieșirea din București, pe DN1, comuna Balotești. Vezi pe hartă
Care este programul de funcționare?
Therme București este deschis în fiecare zi a săptămânii. Vezi programul aici
Cum ajung la Therme?
În contextul măsurilor de siguranță, transportul public pentru clienți nu este disponibil momentan.

PREȚURI ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

Cât costă intrarea?
Vezi prețurile pe site-ul nostru.
Pot plăti cu bonuri de masă sau tichete de vacanță?
Plata se face prin numerar, cu un card de credit/debit sau prin carduri valorice Therme.
Elevii sunt considerați tot studenți în tabelul de tarife?
Da, copiii cu vârsta peste 16 ani sunt considerați elevi și beneficiază de tariful de student/elev, dacă prezintă un carnet valid. Biletul de student permite accesul în toate zonele din Therme pentru copiii peste 16 ani. Cei sub 16 ani au posibilitatea de a plăti biletul valabil pentru copii, valabil doar în zona Galaxy și mai avantajos din punct de vedere al tarifului.
Persoanele cu dizabilități beneficiază de vreo reducere? Dar însoțitorii lor?
Persoanele cu dizabilități, precum și însoțitorii lor, beneficiază de prețuri speciale ce pot fi consultate pe pagina de Tarife de acces, secțiunea Persoane cu nevoi speciale.
Tarifele adiționale de weekend și de schimbare a zonei se aplică și la ofertele Smart Pass?
Da, aici însă sistemul egalizează întâi costul unui bilet întreg de adult, apoi adaugă tariful de schimbare a zonei.
Pot cumpăra vouchere cadou?
Poți cumpăra carduri cadou cu sume prestabilite, carduri Therme cu discount în funcție de suma dorită din webshop sau de la case și vouchere sub formă de bilet sau care să conțină orice sumă dorești, doar de la recepția Therme.
Cum pot activa un Voucher (card cadou) / card valoric Therme?
Voucherul / cardul se activează automat la prima folosire, direct la casele de marcat din incinta complexului.
Ce pot achita în baza gift cardului / voucherului/ cardului valoric Therme?
În baza valorii voucherului / cardului Therme se pot achita: biletele de intrare, mâncare, băutură, alte activități contra cost din incinta complexului ( masaj, hidromasaj, etc ). În cazul în care nu dorești să folosești suma întreagă a voucherului / cardului, banii rămași pot fi folosiți la următoarea vizită.

PLĂȚI ONLINE ȘI CARDUL THERME

Am comandat altceva decât intenționam sau nu doream să comand nimic. Pot anula comanda?
După activarea comenzii prin apăsarea butonului ”Plasează Comanda”, comanda nu mai poate fi anulată decât prin exercitarea dreptului de retragere, în conformitate cu prevederile legale.
Am greșit datele de facturare. Se poate modifica factura?
În cazul în care comanda este deja finalizată, modificarea datelor din factură se poate face doar prin stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Rectificarea facturii se poate face doar în aceeași lună. Pentru a solicita o refacturare te rugăm să trimiteți un e-mail la adresa webshop@therme.ro împreună cu copia facturii de modificat (sau cel puțin numărul și data facturii). În e-mail te rugăm să specifici datele corecte de facturare. Vei primi factura corectată în termen de 5 zile lucrătoare.
Am pierdut cardul Therme. Cum să procedez și cum îl recuperez?
În cazul în care ai pierdut cardul Therme poți solicita anularea acestuia și emiterea unui nou card. Pentru anularea cardului te rugăm să trimiteți la webshop@therme.ro un e-mail de pe aceeași adresă de e-mail ca cea declarată la achiziționarea cardului. Specifică numele tău și e-mailul de confirmare primit la achiziționarea cardului. În baza solicitării, un consultant Therme te va contacta pentru a te invita să ridici noul card de la Therme București.
Am cumpărat un card/bilet de intrare. Îmi trebuie codul de bare pentru a putea intra în Therme?
Pentru a beneficia de serviciile Therme București este necesar să prezinți codul QR, tipărit sau în format electronic.
Am cumpărat un gift card / card valoric. Cum pot verifica soldul disponibil?
Verificarea soldului se poate face doar în cadrul Therme București, în zona caselor de marcat.
Nu mai am bani pe cardul valoric / am prea puțini bani pe card. Pot reîncărca cardul on-line?
Reîncărcarea cardului valoric se poate face doar în cadrul Therme București, în zona caselor de marcat.
Nu am bani suficienți pe cardul Therme pentru a plăti serviciile deja utilizate. Pot achita diferența cu numerar / card?
Plata în cadrul Therme București, inclusiv plata diferențelor, se poate face atât cu numerar cât și cu cardul.
Cum se utilizează cardul? Pot folosi cardul în interiorul Therme pentru a plăti direct bunuri / servicii?
Pentru acces și achiziții în Therme ai nevoie doar de brățara pe care o primești la intrare. Aceasta funcționează cu tehnologie RFID (Radio-Frequency Identification) și la o simplă atingere înregistrează toate comenzile pe care le faci pe parcursul vizitei tale.
La plecare, lași brățara la casele de ieșire și plătești ce ai consumat cu numerar, card, vouchere, gift card sau card valoric Therme.
Îmi trebuie brățara de la intrare dacă am card Therme?
Da. Atât pentru accesarea diverselor zone din interiorul Therme cât și pentru comanda diverselor produse/servicii este necesară scanarea brățării. Cardul nu se poate folosi în mod direct în interiorul Therme.
Există o casă dedicată cumpărătorilor online?
Pentru toți clienții care achiziționează bilete / carduri on-line există în permanență 2 case disponibile, care vor fi semnalate corespunzător.
Pot rezerva perioada și durata vizitei la Therme?
Da, este posibilă rezervarea zilei și duratei vizitei la Therme București la adresa
Care sunt avantajele achiziționării online?
Achiziționarea online de bilete de intrare/carduri Therme îți oferă următoarele avantaje:
1. Comenzile se pot înregistra la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor.
2. Te poți prezenta la casele Therme cu biletul tipărit sau cu biletul în format electronic (pe telefon/tabletă).
3. Nu mai este necesară efectuarea plății în alt mod.
4. Poți verifica la case soldul cardului Therme.
5. Doar prin achiziția biletelor online ai prioritate la casele de intrare, nu este nevoie să aștepți la coadă și în plus, dacă ai locul rezervat ești liber să intri chiar dacă Therme este ocupat la capacitate maximă și nu se mai permite intrarea.
Dacă mă retrag din contractul încheiat cu Therme, în cât timp primesc banii înapoi?
Therme îți returnează banii în termenul legal de maxim 14 zile de la momentul primirii cererii de retragere. Restituirea se va face în contul indicat de tine.
Nu am primit biletul/cardul în e-mail. Ce trebuie sa fac?
Biletul/cardul se trimite pe adresa de e-mail menționată în comandă, după facturarea acesteia. În cazul în care ai verificat folderul Inbox, cât și folderul Spam, și nu ai primit biletul/cardul, ne poți contacta la adresa webshop@therme.ro
Pot adăuga un alt produs după finalizarea comenzii?
Nu poate fi adăugat alt produs după finalizarea comenzii. Pentru achiziționarea unor produse noi trebuie să faci o nouă comandă.

ACCESUL ÎN THERME

Pot vizita zona The Palm dacă sunt gravidă? Câte grade are apa și ce săruri sau minerale conține?
Îți recomandăm să te consulți cu medicul tău sau să vizitezi cabinetul medical din interiorul complexului pentru o recomandare avizată. Apa din piscine are în jur de 33˚C - 36˚C și este apă termală microbiologic pură, bogată în săruri minerale, cupru, zinc, seleniu, calciu şi magneziu.
Am voie să intru în Therme cu cărucior de copil mic?
Din motive de igienă cărucioarele sunt interzise, în schimb este permis accesul cu landou.
De ce nu au voie copiii peste 3 ani în zona The Palm?
Copiii peste 3 ani au deja o oarecare independență, iar energia lor poate produce agitație celor din jur, The Palm fiind o zonă de relaxare.
Copiii până în 3 ani cu acces în The Palm au nevoie de scutece impermeabile?
Da, acestea sunt obligatorii. Atât în zona The Palm cât și un Galaxy este obligatorie purtarea scutecelor de apă pe care le găsești și în shop-ul din Therme.
Bărbații sunt obligați să poarte slip sau pot intra și în short de plajă?
Este permis accesul și în short de plajă.
Dacă achiziționez un bilet de acces online trebuie să ajung până la o anumită oră în ziua respectivă?
Nu există restricții de oră, atât timp cât vizita se încadrează în programul de funcționare al complexului.
Care este limita de vârstă a copiilor care pot intra la Therme? Putem veni cu bebeluși de cateva luni sau 1 an?
În zona dedicată familiilor - Galaxy - nu există limită de vârstă pentru accesul copiilor. De asemenea, copiii mai mici de 3 ani au acces și în zona The Palm.
Dacă am boli de piele, pot intra la Therme?
Dacă ai boli de piele contagioase, pentru binele celorlalți vizitatori, te rugăm să nu vizitezi Therme până când acestea nu sunt vindecate.
Este permis accesul animalelor de companie?
Accesul animalelor de companie în Therme București nu este permis.
Trebuie sa vin cu prosop și papuci sau le pot închiria din Therme?
Când vizitezi Therme echipamentul de baie este obligatoriu. Dacă nu-l ai cu tine, îl poți cumpăra din shop-ul Therme. Din shop mai poți închiria halat de baie și prosop sau poți cumpăra accesorii pentru distracție în apă.
Dacă iau bilet pentru o zi, pot să ies și să mă întorc după câteva ore?
Pentru aceasta îți recomandăm tariful de 3 ore sau cel de 4.5 ore.
Pot petrece mai multe zile la Therme? Există spațiu pentru cazare?
În acest moment, complexul Therme este destinat celor care își doresc câteva ore de vacanță, de relaxare sau distracție, în funcție de preferințele fiecăruia. Deocamdată nu există facilități de cazare.
La ce vârstă pot intra neînsoțiți minorii?
Minorii peste 14 ani pot intra neînsoțiți de părinți, în baza cărții de identitate sau a buletinului.
Este permisă utilizarea telefoanelor mobile (pentru apeluri, fotografii)?
Este permisă utilizarea telefoanelor mobile atât timp cât nu încalcă dreptul la intimitate al celorlalți vizitatori. De asemenea, este interzis accesul cu telefonul mobil în piscine.
Este permisă folosirea propriilor geluri de duș, creme pentru plajă (pentru piscina exterioară) etc.?
Da, este permisă folosirea produselor personale.
Îmi pot duce copilul în Galaxy, în timp ce eu merg în The Palm?
Copiii sub 14 ani trebuie să rămână sub supravegherea unui adult. Cei peste 14 ani pot cumpăra bilete individual și pot intra fără supravegherea unui adult.

FACILITĂȚI

Aveți WIFI ?
Therme București pune la dispoziția clienților servicii gratuite de wi-fi.
Există o unitate de prim ajutor, în cazul rănirii copiilor sau a altor persoane?
În acest moment, există 3 unități de prim-ajutor aferente celor 3 zone distincte din Therme.
Aveți facilități de acces pentru persoanele cu dizabilități?
Persoanele cu dizabilități au acces facil în zonele The Palm și Galaxy care sunt construite la cota 0. În zona Galaxy este amenajată o toaletă pentru persoanele cu dizabilități și pentru mamă și bebeluș.
Există spații pentru fumători?
Fiecare zonă are acces la terase exterioare, unde se poate fuma. Este interzis fumatul în interiorul complexului precum și in piscina exterioară. Există spații special amenajate pentru fumatori în zona exterioară a clădirii.
Aveți o cameră pentru bagaje, pentru cei care urmează să plece sau să sosească cu avionul?
Da, pe lângă vestiarele dedicate bagajelor mici avem și o cameră specială pentru depozitarea bagajelor voluminoase.
Există rastel pentru biciclete? Bicicletele sunt păzite?
Exista rastel, însă acestea nu sunt păzite.
Aveți scaune de masă pentru bebeluși?
Da, le puteți găsi în zona Galaxy și zona The Palm.
Locurile de parcare sunt suficiente?
Cu siguranță. Parcarea Therme este mai mare decât a oricărui centru comercial din București și nu se percep taxe de parcare.

ACTIVITĂȚI ȘI ATRACȚII

Dacă am primit un bilet la Elysium, am și masaj inclus?
Nu, masajul nu este inclus, el se face în baza unei rezervări și se achită separat.
Există salvamari în zonele cu piscine?
Da, siguranța clienților noștri este pe primul loc.
Copiii au voie în saună?
Este recomandat ca persoanele sub 16 ani să nu intre în saune.
Pot plăti cu cardul la intrare și la restaurante?
Poți achita intrarea cu cardul. La restaurante vei plăti cu bratara de acces urmând să achiți ce ai consumat la părăsirea complexului odată cu predarea brățării.
Pot lua masa în The Palm dacă am bilet de Galaxy?
Poți lua masa doar în zona în care ai bilet sau poți opta pentru schimbarea zonei și vei achita un tarif suplimentar de schimbare a zonei, conform prețurilor de pe site
Există un spațiu în care pot lăsa copilul sub supraveghere, în cazul în care vreau să petrec timp și în alte zone?
Nu avem spații cu personal pentru supravegherea copiilor.
Există piscină pentru copii?
În zona Galaxy, Therme are mai multe spații dedicate copiilor, unde cei mici se pot distra cât e ziua de lungă.
Aveți în complex consultanți în probleme dermatologice care mă pot sfătui ce tip de activități să încerc dacă am anumite afecțiuni?
Nu avem consultanti pe probleme dermatologice. Personalul nostru este specializat pe servicii de wellness, masaj de relaxare, masaj anticelulitic și masaj terapeutic.
Aveți sau veți avea și o secțiune de nudiști, ca la Therme Erding?
Nu, în România nu va fi sector de nudiști.
Aveți masaje terapeutice / anticelulitice la Therme?
Există mai multe tipuri de masaj, disponibile în zona Elysium. Îți poți face o programare după ce ajungi la Therme, solicitând acest lucru la recepția din zona Elysium.
Îmi pot lua bilet în The Palm și rezerva masaj în Elysium, fără să plătesc suplimentar trecerea dintr-o zonă în alta?
Masajul este un serviciu dedicat vizitatorilor din zona Elysium, pentru a beneficia de el trebuie să achiți tariful aferent zonei. Și în zona The Palm te poți bucura de o sesiune relaxantă de masaj pe paturile de hidromasaj.
Îmi pot face rezervare pentru masaj înainte de a ajunge la Therme?
Rezervarea pentru masaj este posibilă doar în momentul în care ajungi în locație, în limita locurilor disponibile.
Ce adâncime au piscinele din complex?
Cu excepția piscinei cu valuri din zona Galaxy, care pornește de la 1,30 m și atinge 2,10 m în cel mai adânc punct, celelalte piscine din Therme nu depășesc 1,26 m. Ele sunt menite pentru relaxare și potrivite chiar și pentru cei care nu sunt buni înotători.
Există colaci pentru copii în Galaxy?
În Galaxy există doar colacii speciali pentru tobogane. Însă poți achiziționa de la shopul aflat la intrare în Therme și alte tipuri de colaci: aripioare de înot, veste de înot, colaci pentru bebeluși.
Aveți în program ședințe de Aufguss?
În acest moment, ședințele de Aufguss nu sunt disponibile.
Accesul în piscine se face pe trepte sau există scară verticală?
Accesul în piscine se face pe trepte.

EVENIMENTE

Se pot organiza evenimente: nunți, majorate, botezuri etc. la Therme?
Organizarea de evenimente private nu intră deocamdată în obiectivul principal al Therme. Complexul este deschis zilnic și accesibil tuturor, de luni până duminică și nu dorim momentan să limităm accesul celorlalți vizitatori în zonele Therme.
Se pot organiza evenimente corporate în complex?
Pentru solicitări de evenimente special corporate, te rugăm să ne trimiți un email la adresa vanzaricorporate@therme.ro.

INFORMAȚII UTILE

Cum este este curățată apa termală? Are clor?
Apa geotermală extrasă de la peste 3100 m adâncime trece printr-un proces de decalcifiere, desulfatare, decarbonatare și la final de ozonare. Singurul clor din apă este cel din compoziția apei termale.
Care este temperature apei în zona Galaxy?
Temperatura apei în Galaxy este între 33 si 36 de grade.
Apa termală este radioactivă?
Nu, nu este. Venind de la o adâncime de 3.100 de metri, apa termală de la Therme este microbiologic pură și își păstrează toate proprietățile benefice organismului.
Cum ventilați/ curățați/ dezinfectați complexul?
La Therme, spațiul interior este ventilat și aerisit continuu, devenind similar cu cel exterior. Aerul purificat prin sisteme ultraperformante este recirculat de 4 de ori pe ora. Pentru aportul de aer proaspăt interior, Therme folosește centrale independente de ventilare cu volume mari de aer dezinfectate cu filtre HEPA (similare cu cele folosite în zonele medicale) și care sunt dublate de sisteme de ventilare naturala. Palmierii și vegetatia naturala asigura suplimentar ca spațiul interior să fie oxigenat similar ca o zona exterioară astfel incat tu, familia ta și toți cei care ne viziteaza sa se bucure în perfectă siguranță de beneficiile celui mai mare ecosistem de sănătate și wellbeing din Europa.
Ce compoziție are apa termală?
Apa termala este o apă microbiologic pură, nu conţine conservanţi sau parabeni, este bogată în săruri minerale, cupru, zinc, seleniu, calciu şi magneziu. Apa termală este singura sursă din natură care conține mai multe minerale la un loc, fiind un adevărat izvor de sănătate și relaxare.
Aveți aviz ISU?
Da, Therme București are toate autorizațiile și avizele necesare pentru a asigura funcționarea în deplină siguranță.
Cum pot obține un job la Therme?
Așteptăm CV-ul tău pe recrutare@therme.ro