Politică de Confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE SI PROTECȚIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Introducere

Confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale Therme Nord București. De aceea dorim să fim complet transparenți în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal prin prezentarea tuturor informațiilor de care aveți nevoie în legătura cu acest subiect.

Therme Nord București, în calitate de operator, prelucrează datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu toate prevederile naționale și europene privind protecția datelor cu caracter personal, în special prin respectarea Regulamentului General privind Protecția Datelor  nr. 679/2016  pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare GDPR).

Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în contextul utilizării paginii de internet www.therme.ro (inclusiv a sub-domeniilor acestuia) la care ne vom referi în continuare cu denumirea "website", a aplicației mobile MyTherme, precum și în legătură cu vizitele întreprinse în cadrul  Complexului Therme București.

Cine suntem noi si cum ne puteți contacta?

Therme Nord București SRL (denumită în continuare Therme), este persoană juridică română cu sediul social în România, județul Sibiu, Stradă Victor Hugo nr 2, clădirea C1, Birou 1, Etaj 1, înmatriculată la Registrul Comerțului Sibiu sub nr. J32/55/2012, având CUI RO 28472550, cu punctul de lucru la adresa Complexului SPA Therme București situat în Balotești, Calea București, nr 1K, Județul Ilfov.

Therme poate fi contactată prin poștă sau curier, atât la adresa sediului social cât și la adresa punctului de lucru sau prin e-mail, la adresa office@therme.ro.

În vederea respectării cerințelor legale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, Therme a desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor care își desfășoară activitatea la adresa punctului de lucru și care poate fi contactat prin e-mail la adresa: dataprotection@therme.ro. 

Care sunt situațiile în care vă prelucrăm datele ?

PRELUCRAREA DATELOR ÎN CONTEXTUL UTILIZĂRII WEBSITE-ULUI SAU A APLICAȚIEI PENTRU MOBIL MY THERME:

1.  Atunci când accesați website-ul, prin intermediul cookie-urilor utilizate în cadrul acestuia, care colectează date cu caracter personal pentru îmbunătățirea experienței navigării, optimizarea afișării conținutului pe paginile web (ex. preferință limbă), înregistrarea consimțământului cu privire la cookie-urile acceptate, analiza traficului, publicitate, etc. 

Cookie-urile se împart în patru categorii:

a. cookie-uri strict necesare pentru funcționalitatea website-ului care nu pot fi dezactivate și pentru care prelucrarea se face în interesul  legitim Therme. Website-ul nu poate funcționa corespunzător fără aceste cookie-uri.

b. cookie-uri de preferință care permit website-ului să își amintească informatii care se modifică după modul în care se comportă și arată website-ul, precum limba dvs. preferată sau regiunea în care va aflați.

c. cookie-uri de statistică ne ajută să întelegem modul în care interacționați cu website-ul prin colectarea și raportarea de informații anonime.

d. cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenția este de a afișa anunțuri relevante și antrenante pentru utilizatorii individuali. Aceste cookie-uri pot fi setate pe website-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate. Aceste companii le pot folosi pentru a crea o categorie privind interesele dvs. și pentru va a afișa anunțuri relevante pe alte site-uri. Nu stochează informații personale în mod direct, ci se bazează pe identificarea unică a browserului și a dispozitivului dumneavoastră de internet. Dacă nu permiteți aceste cookie-uri, veți avea parte de o publicitate mai puțin personalizată.

Pentru cookie-urile de publicitate existente pe website, utilizate de google, puteți obține mai multe informații aici: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=ro

În acest sens, datele cu caracter personal se referă la date precum adresa IP, adresa geografică și pagini accesate și sunt stocate pentru toată perioada necesară îndeplinirii scopurilor în funcție de tipul de cookie.

Cookie-urile de preferință, statistică și marketing sunt utilizate doar în baza consimțământului dvs. în funcție de preferințele selectate în panelul de confidențialitate cookies. 

Mai multe detalii cu privire la cookie-uri, modificarea preferințelor sau retragerea consimțământului acordat anterior, se pot regăsi în  “Politica privind fisierele Coookies”

2.  Atunci când utilizați aplicația MyTherme

Sistemele noastre, precum serverele, înregistrează automat informații precum IP-ul, sistemul de operare și tipul dispozitivului dvs. atunci când comunicați cu acestea. Deși nu colectăm în mod specific date precum limba dispozitivului dvs., o folosim pentru a determina ce limbă ar trebui să aibă conținutul aplicației. Datele sunt utilizate pe toată durata pentru care folosiți aplicația. 

3.  Prin completarea și transmiterea datelor necesare creării contului My Therme: nume și prenume, adresa de e-mail, setarea parolei și verificarea vârstei minime obligatorii pentru prelucrarea datelor pentru activarea contului. Datele sunt prelucrate doar în baza consimțământului dvs. atunci când accesați secțiunea “crează cont” și păstrate până la momentul ștergerii contului plus încă 30 de zile în baza interesului legitim Therme. Dreptul la ștergere poate fi exercitat direct din contul dvs, secțiunea “setări / ștergere cont”.

4. Când furnizați informații adiționale în vederea completării profilului dvs. din contul My Therme, precum: apelativ, număr de telefon sau alte informații de contact, adresa de facturare, cod poștal sau alte informații adiționale pe care le doriți pe factură. Datele sunt prelucrate în baza consimțământului dvs. liber acordat la momentul creării contului, pentru a fi folosite în scopul managementului comercial pentru viitoarele comenzi/achiziții din magazinul online. Datele sunt păstrate până la momentul în care solicitați ștergerea contului, în condițiile menționate la punctul anterior. Therme poate prelucra însă aceste date pentru o perioada mai îndelungată atunci când datele au fost utilizate în vederea achiziției de produse și servicii Therme, pentru îndeplinirea obligațiilor sale legale ( de ex. în scopuri financiare și contabile) și apărării interesului sau legitim (ex: soluționarea reclamațiilor), în conformitate cu cerințele legale de păstrare.

5.  Atunci când faceți o comandă în magazinul online, prin furnizarea informațiilor necesare precum:

adate de identificare - nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon;

b. date de contact - nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon;

c. date de facturare - nume și prenume, adresa de facturare, cod poștal, orice alte informații doriți să fie menționate în factură;

d. limita de vârstă necesară plasării comenzii și transmiterii datelor către Therme.

e. tipul de client –copil/adult/elev/student/senior

f. detaliile cardului bancar – numele deținătorului cardului, numărul cardului, dată de expirare și CVV-ul. Datele  bancare  nu sunt stocate în sistemele informatice Therme. Datele sunt prelucrate prin intermediul unui procesator autorizat de plăti care respectă standarul PC-DSS. Therme stochează doar token-ul cardului și dată de expirare a acestuia.

g. detalii despre produsele și serviciile achiziționate și în legătură cu vizită dvs. (carduri Therme, bilete achiziționate, numărul de vizitatori, dată vizitei, durata vizitei, zone vizitate, etc).

Scopurile prelucrării se referă la managementul relației comerciale cu dvs., care presupune realizarea de activități de de prelucrare precum: verificarea vârstei minime legale pentru plasarea comenzilor și transmiterea datelor, înregistrarea comenzilor plasate, personalizarea biletelor de access (prin menționarea numelui și prenumelui dvs. și a celorlalți vizitatori care vă însoțesc), emiterea biletelor de access, trimiterea biletelor de access prin e-mail către fiecare vizitator în parte, facturare,  comunicări în legătură cu comandă, oferirea de suport tehnic, corelarea ofertelor în raport cu tipul de client, verificarea statutusul comenzii, soluționări probleme tehnice sau reclamații,  stornări sau orice alte activități de prelucrare care au legătură cu comenzile plasate în magazinul online.

Therme prelucrează datele menționate în baza contractului cu dvs., încheiat în contextul de achiziționării de produse și servicii, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor sale legale în materie de fiscalitate sau alte obligații legale, conform perioadelor de păstrare reglementate de prevederile legale ( de exemplu 10 ani pentru documentele financiar-contabile).

Therme poate utiliza datele cu privire la achizițiile dvs. pentru a realiza rapoarte statistice, anonimizate cu privire la vânzări și preferințele clienților. Aceste date ajută Therme la îmbunătățirea serviciilor oferite. Anonimizarea datelor nu mai  permit identificarea dvs., motiv pentru care acestea pot fi păstrate de Therme pentru o perioada nedefinită de timp.

În situația în care transmiteți către Therme date care nu vă aparțin, în situații precum: înregistrarea datelor de contact ale unei alte persoane,  utilizarea cardului bancar ale unei alte persoane, furnizarea numelui și prenumelui precum și a adreselor de e-mail ale celorlalți beneficiari ai biletelor de access (pentru ca Therme să transmită biletele de access pentru fiecare vizitator în parte ), sau alte situații similare, va rugăm să informați corespunzător persoanele respective prin aducerea la cunoștință a prezentului document, înainte de a le utiliza in relația cu Therme.

6.  Atunci când ne contactați:

a. utilizând formularul de contact de pe website prin completarea și transmiterea datelor către Therme.  Datele necesare soluționării cererii dvs sunt: nume și prenume, adresa de email, motivul pentru care ne contactați, precum și alte  informații adiționale pe care le furnizați la secțiunea dedicată. Therme colectează aceste date în baza consimțământului dvs. Perioada de păstrare a datelor variază în funcție de motivul selectat și poate fi influențat de  prevederile legale. De exemplu dacă ne contactați în vederea solutionarii unei reclamații, Therme va păstra datele 3 ani de la soluționare sau ultima comunicare cu dvs., atât în vederea îndeplinirii obligațiilor legale cât și în vederea apărării interesului său legitim.  

b. prin intermendiul rețelelor de socializare (Facebook, Twitter, Youtube, etc). Therme are acces la datele publice din profilul dvs. precum și la datele cu caracter personal pe care le transmiteți cu privire la  întrebările sau solicitările dvs. prin mesaje private sau postări publice.

Therme nu recomandă transmiterea de date cu caracter personal prin intermediul rețelelor de socializare și nu poate garanta securitatea datelor, țînând cont de faptul că nu poate controla accesul în totalitate cu privire la entitățile externe care pot accesa aceste informații, precum operatorii rețelelor de socializare și partenerii acestora. Va rugăm să țineți cont de acest aspect când utilizați acest canal de comunicare.

În funcție de motivul pentru care ne contactați, un angajat Therme va răspunde întrebărilor dvs, iar atunci când acest lucru presupune prelucrarea datelor personale, acesta vă poate îndruma către alte canale de comunicare controlate și securizate de Therme (de exemplu: transmiterea datelor către adresele de e-mail dedicate). Therme va prelucra aceste date doar în scopul rezolvării solicitării dvs. în conformitate cu respectarea obligațiilor legale.

Therme va șterge periodic mesajele care conțin date personale conținute în comunicările cu dvs prin acest canal de comunicare, în special datele sensibile, iar păstrarea acestor date se va face în funcție de scopuri în conformitate cu procedurile sale interne.

c. prin intermediul adreselor de e-mail dedicate (contact@therme.roreclamații@therme.ro, etc).

În acest context, prelucrarea se desfășoară în aceleași condiții menționate la punctul 6.a. În funcție de motivul solicitării, Therme vă poate solicita informații adiționale care sunt necesare soluționării cererii dvs. De asemenea, când se transmit date personale sensibile, Therme vă poate transmite acele informații utilizând metode de criptare suplimentare.

 7.  Atunci când Therme vă trimite notificări de tipul “web push” sau ”app push” pe website sau în aplicația mobilă My Therme sau notificări prin e-mail

Therme realizează această activitate de prelucrare în baza consimțământului dvs. pentru mesajele de marketing direct, atunci când acestea se referă la promovarea categoriilor de produse și servicii pe care dvs. nu le-ați achiziționat. Notificările care se referă la produse și servicii achiziționate sau în curs de achiziționare, temeiul legal este interesul legitim Therme. Tipurile de notificări se pot referi la modificări în programul de funcționare al complexului Therme București, modificări cu privire la  programul  activităților Therme, mesaje cu privire la achizițiile dvs., mesaje cu privire la achiziția de produse similare sau alte mesaje individuale.

Notificările pot fi activate sau dezactivate direct din contul dvs. din secțiunea setări / setări notificări.

8. Pentru participarea la evenimentele și concursurile Therme

Categoriile de date prelucrate se referă la datele cu caracter personal necesare pe care dvs.le furnizați pentru înscrierea, participarea și premierea în cadrul  diverselor Campanii (nume și prenume, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, număr de telefon  sau alte date de identificare pe care ni le furnizați  în funcție de natura evenimentului), prin diverse modalități de colectare (formulare electronice, tipărite, e-mail, etc).

Concursurile pot fi organizate  prin intermediul website-ului sau canalelor de social media ale Therme (Facebook, Instagram, Youtube, etc. )

Therme prelucrează aceste date în scopul organizării, desfăsurării și administrării evenimentelor de marketing precum și pentru îndeplinirea obligațiilor legale realizând toate operațiunile necesare de prelucrare în conformitate cu acestea.

Temeiul legal pentru prelucrarea datelor este consimțământul dvs. pe care îl acordați la momentul înscrierii în campanie dar și respectarea obligațiilor legale pe care Therme sau partenerii săi de marketing le au, în calitate de organizatori.

Perioada de păstrare a informațiilor este limitată la (i) durata Campaniei, (îi) perioada până la retragerea consimțământului (dacă l-ați acordat), respectiv (iii) durata prevăzută de lege (pentru persoanele premiate), după caz. Dacă este necesar, Therme poate prelucra datele și în vederea apărării interesului sau legitim (de exemplu atunci când acestea sunt necesare în vederea soluționării  reclamațiilor).

Datorită caracterului larg al Campanii Therme, Organizatorul vă va oferi informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în Regulamentul fiecărei Campanii în parte.

9. Prin prelucrarea materialelor foto/audio-video, în vederea realizării diverselor materiale de marketing, pentru promovarea imaginii, produselor și serviciilor Therme. În afară de vocea și imaginea dvs, materialele mai pot conține și alte date cu caracter personal pe care dvs. le dezvăluiți (de exemplu dacă datele sunt prelucrate în baza unui interviu).

Această activitate de prelucrare se va realiza doar în baza consimtamantului dvs, sau în baza unui contract de imagine semnat între dvs și Therme. Consimțământul este acordat de regulă în scris, înainte că prelucrarea datelor să se realizeze, și va conține toate detaliile necesare prelucrării datelor dvs. Promovarea materialelor de marketing se face atât intern, în cadrul complexului Therme București cât și extern  pe platformele online deținute de Therme sau social media, utilizate pentru a fi publicate în revista Time to Therme, etc.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate până la momentul retragerii consimțământului sau în caz contrar până la dată menționată în Acordul/permisiunea convenită cu Therme.

PRELUCRAREA DATELOR ÎN CONTEXTUL VIZITELOR ÎNTREPRINSE  ÎN CADRUL COMPLEXULUI THERME BUCUREȘTI:

1. Prin intermediul sistemului de supraveghere video instalat în zone destinate atât clienților si vizitatorilor cât și angajaților, în incinta complexului Therme București, precum și în zone adiacente precum parcări, drumuri și cai de acces, depozite sau alte clădiri aflate pe proprietatea Therme.  Această operațiune de prelucrare, care presupune prelucrarea imaginii dvs, sau a altor date care pot duce indirect la identificarea dvs. (ex. număr de înmatriculare), completează măsurile de pază și protecție implementate în baza evaluării de risc cu privire la securitatea complexului Therme București. 

Datorită fluxului mare de vizitatori, Therme utilizează sistemul de supraveghere împreună cu celelalte măsuri de securitate în vederea îndeplinirii obligațiilor sale legale precum respectarea prevederilor legii 333/2003 privind pază obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor sau în interesul sau legitim,  în scopuri precum:

a. asigurarea protecției sănătății și securității vizitatorilor;

b. prevenirea și combaterea săvârșirii infracțiunilor;

c. pază și protecția persoanelor și a bunurilor și valorilor Therme;

d. conformitatea respectării de către clienți a  Condițiilor Generale Contractuale- Regulamentul De Ordine Interioară Și De Utilizare A Piscinelor Therme Nord București;

e. parcurgerea procedurilor interne și legale aferente în cazul incidentelor/accidentelor.

Therme a realizat o analiză a impactului asupra protecției datelor pentru prelucrarea imaginilor video, în vederea identificării și diminuării  riscurilor asociate cu prelucrarea datelor, astfel încât interesele sale legitime să nu prevaleze drepturilor și libertăților dvs.

Amplasarea camerelor a fost atent revizuită pentru a asigura limitarea pe cât posibil a monitorizării zonelor care nu prezintă interes pentru scopul urmărit. Nu sunt monitorizate zonele în care există un nivel ridicat al aşteptărilor privind viaţa privată, precum toaletele şi alte locaţii similare.

Existența camerelor de supraveghere video este marcată în fiecare zonă a Complexului Therme București, prin panouri de informare sau pictograme reprezentative amplasate în zone vizibile, în principal la intrări, uși rotative și turnicheti.

De regulă imaginile video sunt păstrate cel mult 30 de zile. În măsura în care anumite situații impun păstrarea imaginilor video pentru o perioada mai îndelungată ( în funcție de timpul necesar investigării suplimentare a unui incident de securitate, în scopul apărării unui drept în instanța,  în scopul îndeplinirii unei obligații legale sau a unui interes legitim bine întemeiat,  perioada de păstrare se poate prelungi în conformitate cu scopurile urmărite.

2. Atunci când vă prezentați la casieriile Therme în vederea achiziționării de produse și servicii sau în vederea permiterii accesului conform biletelor achiziționate online, Therme va prelucrează date cu caracter personal cu privire la:

a. produsele și serviciile achiziționate;

b. dată și ora vizitei, durata vizitei;

c. date financiare cu privire la modalitatea de plata (numerar, card de credit, card Therme) și sumele plătite;

d. alte detalii înscrise pe biletele online sau vouchere;

e. numărul bratarii de access și numărul vestiarului alocat;

f. semnătură pentru luare la cunoștință a Regulamentelor Therme;

Therme prelucrează aceste date, atât în baza contractului cu dvs., a îndeplinirii obligațiilor sale legale cât și pentru apărarea interesului său legitim.

3.  Utilizarea sistemelor automatizate

a. Self check-in

Therme pune la dispoziția dvs. un dispozitiv de check-in, amplasat în zona caselor de marcat, care vă ajută să vă achiziționați biletele de acces fără ajutorul personalul Therme, scurtând astfel timpul petrecut la casele de marcat.

Sistemul utilizează o interfață informatică care vă permite să selectați serviciilor dorite și să efectuați plata. Sistemul de check-în nu prelucrează alte date cu caracter personal în afară de cele necesare cu privire la serviciile selectate și detaliile plății realizate cu cardul.

Procesul de vânzare se continuă la casele de marcat, în vederea eliberării brățării și permiterea accesului în Complexul Therme București.

Utilizarea serviciului este opțional și poate fi utilizat că opțiune alternativă la procesul de vânzare convențional.

b. Vendomatul (vending machine)

Este un alt sistem informatic amplasat în zona caselor de marcat pe care îl puteți utiliza pentru a activa biletele achiziționate online, la momentul ajungerii dvs. în locație. Sistemul scanează codul QR, înscris pe biletul online, citește și verifică informațiile de pe acesta în sistemele magazinului online și eliberează brățările de acces. Procesul de vânzare se continuă la casele de marcat, în vederea activării brațării și permiterii accesului în Complexul Therme București.

c. Self check-out

Acest sistem informatic este amplasat în zonele de ieșire și va permite să realizați plata consumatiei înregistrată pe brățară. Ulterior brățara trebuie predată personalului Therme, la casele de marcat dedicate. Datele prelucrării se referă la datele înregistrate pe brățară pe toată durata vizitei și detaliile plății cu cardul.

d. Self invoice

Acest sistem informatic poate fi folosit de către dvs. în vederea creării și eliberării facturii fiscale. În acest sens, sistemul vă permite scanarea bonul fiscal pentru a obține informațiile necesare cu privire la plata. Totodată, pentru datele societății, sistemul este sincronizat la baza de date ANAF.

Sistemul permite înregistrarea datelor cu caracter personal suplimentare pe care le doriți pe factură. Nume și prenume, adresa (pentru persoane fizice). Nume și prenume, serie și nr C.I (pentru persoanele delegate în relația cu o societate)

Factură și datele aferentă înregistrate sunt păstrate de Therme în baza contractului cu dvs. în scopuri financiar-contabile în vederea îndeplinirii obligațiilor legale.

4.  În vederea respectării condițiilor de intrare în Complexul Therme București, Therme vă poate solicita să confirmați eligibilitatea biletelor achiziționate prin prezentarea următoarelor documente:

a. actul de identitate (C.I., pașaport, etc.), pentru verificarea vârstei minime obligatorii în vederea accesării zonelor cu limită de vârstă;

b. carnet de elev/ student/ talon de pensie, pentru verificarea eligibilității ofertelor pentru aceste categorii de persoane;

c. acte doveditoare pentru persoanele cu dizabilități, pentru a putea beneficia de ofertele pentru oaspeții cu nevoi speciale;

Therme nu înregistrează sau stochează aceste documente! Therme solicită prezentarea acestora (la momentul vizitei) în vederea interesului sau legitim cu privire la oferirea de reduceri pentru persoanele eligibile. Refuzul prezentării acestor documente poate duce la imposibilitatea acordării acestor beneficii.

5.  Utilizarea brățărilor de acces

Therme utilizează brățări bazate pe tehnologia RFID (Radio Frecqency Identification) în baza cărora se realizează accesul în zonele Complexului Therme București. În corelare cu mai multe sisteme informatice, acestea vă ajută să accesați serviciile Therme în cel mai eficient mod. 

Brățările de acces sunt folosite în scopuri precum:

a. permiterea accesului în Complexul Therme Bucureștiprin scanarea brățării la turnicheții din zonele caselor de marcat;

b. permiterea accesului dintr-o zona în altă, inclusiv în zonele care nu au fost plătite în biletul inițial (prin înregistrarea pe brățară a  trecerii într-o zonă nouă se poate taxa suplimentar, conform tarifelor de acces);

c. securizarea vestiarului alocat (închidere/deschidere) precum și a locurilor de depozitare dedicate dispozitivelor electronice;

d. înregistrarea informațiilor cu privire la produsele și serviciile achizionate cu ajutorul brățării (dată și ora achiziției, locul unde s-a realizat plata, denumirea produselor și serviciilor, etc.);

e. investigarea și soluționarea reclamațiilor care au legătură cu utilizarea serviciilor Therme. (Informațiile colectate prin intermediul brățărilor pot fi combinate și cu alte informații pe care le avem despre dvs., colectate în mod automat sau prin metode manuale, în vederea îndeplinirii scopurilor menționate);

f. achitarea consumatiei înregistrate pe brățară, la momentul check-out-ului;

g. determinarea gradului de ocuparea a Complexului Therme București, etc.

Alte date  care pot avea caracter personal în afară de cele menționate sunt: numărul brățării, numărul vestiarului și locația acestuia, statusul bratarii (activă/inactivă), înregistrări cu privire la trecerile dintr-o zona în altă (dată, ora). În funcție de tipul de brățară (verde/albastră/galbenă/neagră/cu vestiar/fără vestiar, etc) și de zonele permise, se mai pot identifica categoriile de vârstă ale clienților.

Utilizarea brățărilor ajută totdată la pseudominizarea identității dvs. atunci când accesați serviciile din cadrul Therme București.

Temeiurile legale în vederea prelucrării datelor în acest context îl reprezintă contractul dintre dvs. și Therme (pentru prestarea serviciilor), îndeplinirea obligațiilor legale (cu privire la protecția bunurilor și persoanelor) și interesul legitim Therme (cu privire la soluționarea reclamațiilor, recuperarea prejudiciilor, etc.) Datele cu caracter personal sunt păstrate doar pentru perioada necesară în conformitate cu scopurile pentru care sunt prelucrate.

6. Furnizarea de informații în vederea emiterii de documente financiar-contabile precum: dispoziții de plata,  dispoziții de încasare, chitanță, bon fiscal, bon nefiscal, factură, procese verbale (constatatoare, de predare-primire sume de bani sau vouchere, etc); angajament de plata contravaloare daune, angajament de plata contravaloare consumație, formular de stornare sau alte documente justificative.

Datele prelucrate în acest context se referă la datele de identificare și contact din cartea de identitate, precum și copie după aceasta (doar în situațiile în care este absolut necesar pentru îndeplinirea obligațiilor legale), date financiare (cu privire la sume plătite sau datorate), datele referitorare la serviciile achiziționate și detaliile vizitei în cadrul Therme București (ex. data vizitei, ora intrare / ora ieșire,  zone accesate, etc.)

Therme prelucrează datele cu caracter în baza contractului cu dvs, în raport cu îndeplinirea obligațiilor sale legale pentru scopuri financiar-contabile, dar și pentru apărarea interesului sau legitim atunci când prelucrarea este realizată în vederea recuperării unui prejudiciu cauzat de dvs.

Therme și-a actualizat formularele prin care aceste date sunt colectate astfel încât acestea să conțină toate informațiile necesare pe care trebuie să le cunoașteți cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

7.  În momentul vizitei, atunci când completați diverse formulare printate precum:

a. formular de sugestii și reclamații, furnizând date  de contact precum nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail, semnătură sau orice alte informații relevante cu privire la situația semnalată. Therme prelucrează aceste date pentru scopuri legate de managementul  sugestiilor și reclamațiilor, realizând activități precum: prelucrarea și înregistrarea documentelor, comunicarea cu dvs. pe perioada investigațiilor, verificări suplimentare interne, soluționarea solicitării, transmiterea răspunsului către dvs, transmiterea răspunsului către autoritățile competențe (după caz), etc. Datele sunt păstrate pentru o perioada de 3 ani de la ultima comunicare de la soluționarea situației dvs.

b. formular de obiecte pierdute, prin care transmiteți către Therme următoarele date cu caracter personal: nume și prenume, numărul și seria cărții de identitate, număr de telefon, e-mail, descrierea detaliată a obiectelor pierdute, zona, dată și ora estimativă cu privire la pierderea bunului. Therme prelucrează aceste date în urmă solicitării și în baza consimtamântului dvs., în vederea îndeplinirii obligațiilor legale și, după caz, pentru apărarea interesului legitim Therme. Datele sunt păstrate pentru o perioada de 3 ani de la ultima comunicare și soluționare a situației dvs.

c. angajament pentru produsele alimentare aduse din exterior, care trebuie completat  de către dvs în situațiile în care doriți să consumați produse alimentare care nu sunt achiziționate de la Therme (de exemplu tort, în situațiile organizării petrecerilor aniversare). Datele sunt prelucrate de Therme în vederea asigurării siguranței alimentare, în conformitate cu prevederile legale ale Ordonanței 21/1992 inclusiv cu actualizările sale ulterioare. Datele prelucrate sunt numele, prenumele, adresa și semnătura dvs și sunt păstrate pentru o perioada de 30 de zile.

d. declarație de angajament care trebuie completată de dvs. în calitate de însoțitor atunci când ne vizitați cu un grup de copii, în vederea supravegherii și direcționării acestora pe durata prezenței în cadrul Therme București. Datele prelucrate sunt: numele, prenumele, calitatea dvs. raportată la copii (cadru didactiv, părinte, tutore, etc) și semnătura. Declarația conține și  lista cu numele copiilor pentru care va luați angajamentul. Prelucrarea are ca scop asigurarea sănătății, securității și siguranței copiilor. Therme colectează datele în baza consimțământului acordat de dvs. la semnarea declarației și păstrează informațiile pentru o perioada de 30 de zile în temeiul interesului sau legitim.

În contextul prelucrării datelor personale a copiilor pe care ii însoțiți, va rugăm să aduceți la cunoștință părinților/turorilor legali ai acestora cu privire la prelucrarea datelor de către Therme în conformitate cu prezenta Politică de Confidențialitate.

8.  În contextul utilizării serviciilor de asistență medicală la punctele de prim ajutor din cadrul Therme București.

Punctele de prim ajutor din cadrul Complexului Therme își desfășoară activitatea în conformitate cu  HG 1136/2007- Norme metodologice din 18.09.2007 privind organizarea serviciilor publice de salvare acvatică - salvamar și a posturilor de prim ajutor, reglementări aplicabile tuturor operatorilor economici care au în administrare plaje amenajate, ștranduri, parcuri acvatice sau porturi de agrement nautic, situate pe apele interioare naturale ori amenajate. Therme colectează datele dvs. cu caracter medical în baza îndeplinirii obligațiilor legale dar și în scopul executării contractului cu dvs, care prevede respectarea Regulamentului de Ordine Interioară și de Utilizare a piscinelor și atracțiilor.

Therme prelucrează datele dvs. cu caracter personal cu privire la stare dvs. de sănătate:

a. în situația în care ați suferit un accident și vi se acordă primul ajutor (colectând date despre starea de sănătate); sau atunci când dvs. apelați la serviciile punctelor de prim ajutor pentru diverse probleme de sănătate, care nu reprezintă întotdeauna o urgență medicală.

b. atunci când Therme va solicită să divulgati date despre starea dvs de sănătate, în contextul respectării Regulamentului de Ordine Interioară și de Utilizare a piscinelor și atracțiilor, în vederea protecției sănătății atât a Dvs. cât și a celorlalți vizitatori.

c. prin completarea fișei de prim ajutor pentru înregistrarea tuturor datelor necesare și relevante cu privire la motivul acordării de asistență medicală, pentru investigațiile ulterioare de către unitățile medicale (de exemplu către spitale, medici de familie, etc., atunci când dvs. ne solicitați acest lucru), sau pentru apărarea interesului legitim atât al dvs. cât și al Therme, cu privire la asistență medicală oferită, de exemplu atunci când datele sunt necesare pentru investigarea și soluționarea unei reclamații.

d. Prin transmiterea datelor necesare  cu privire la starea dvs. de sănătate către serviciul de ambulanță (atunci când este necesar, în baza acordului dvs. sau fără acordul dvs. în baza interesului dvs vital, atunci când va aflați în incapacitate fizică de a va da consimțământul).

Datele cu caracter personal colectate în contextul prelucrării datelor medicale, conținute în fișa de prim ajutor, sunt:

a. date de identificare și contact, vâsta si sex.

b. detaliile incidentului, dacă este cazul (locația, ora și contextul incidentului);

c. constatări medicale cu privire la motivul acordării de asistență medicală;

d. declarație cu privire la alergii;

e. detalii cu privire la asistență medicală oferită (tratament, recomandările asistentului medical, etc);

f. semnătură;

Datele care vizează persoanele sub 16 ani sunt furnizate doar în baza acordului dat de un părinte/turore/însoțitor, cu vârstă de peste 18 ani.

Therme păstrează fișele de prim ajutor pentru cel mult 30 de zile pentru situațiile minore. Pentru accidentele grave, sau pentru cele la care Therme trebuie să ofere un răspuns în urmă unei reclamații depuse de dvs., termenul de păstrare se poate prelungi cu până la 3 ani de la ultima comunicare cu dvs. sau soluționarea reclamației.

Therme acordă o atenție deosebită în raport cu prelucrarea datelor personale sensibile și a luat măsuri suplimentare de protecție pentru prevenirea incidentelor de securitate. De asemenea, Therme a realizat o analiză a impactului asupra protecției datelor în vederea identificării și diminuării  riscurilor asociate cu prelucrarea acestor categorii de date.

9.  Atunci când  furnizați date în vederea programării pentru  serviciile de masaj, Therme prelucrează prenumele dvs. și numărul bratarii de acces. Datele sunt șterse periodic, nu mai târziu de 2 luni de la prestarea serviciului. Temeiul legal îl reprezintă contractul dintre dvs. și Therme în vederea prestării serviciilor  de masaj.

10. În contextul utilizării rețelei de date Therme

Therme administrează o rețea de date WiFi dedicată vizitatorilor pe care o puteți accesa din incinta Complexului Therme București în cadrul vizitelor întreprinse. Accesul la rețea se face în baza creării unui cont care va permite conectarea  în condiții optime de Securitate.

În baza consimțământului dvs., în vederea creării contului și utilizarea rețelei de date WiFi, Therme va prelucrează următoarele categorii de date: nume și prenume, adresa de email, număr de telefon, date despre dispozitiv (adresa IP, adresa MAC, tipul dispozitivului, tipul sistemului de operare, tipul browser-ului, rețeaua la care s-a conectat, etc).

Scopul prelucrării este și de a preveni activitățile ilegale realizate prin intermediul rețelei de date. Therme va păstra datele prelucrate pentru o perioda de 1 an în temeiul interesului sau legitim și le poate dezvălui autoritatillor competențe la solicitarea acestora, în condițiile prevăzute de lege.

11.  Dacă sunteți prestator de servicii în relația cu Therme și desfășurați activități în cadrul Complexului, Therme colectează datele dvs în scopul asigurării Sănătatii și Securitate în Muncă în vederea îndeplinirii obligațiilor sale legale. Datele colectate sunt: nume și prenume, dată nașterii, profesia, și semnătura dvs., prin completarea registrului dedicat. Datele menționate sunt păstrate pe toată durata derulării contractului de prestări servicii și după încetarea acestuia conform criteriilor interne de stocare a datelor, în baza interesului legitim Therme.

12.  În contextul prevenirii și combaterii virusului SARS-CoV-2

În conformitate cu prevederile legale, Therme a implementat măsuri care ajută la prevenirea și combaterea răspândirii virusului SARS-CoV-2 în cadrul complexului Therme București, prin dezvoltarea și instalarea unui sistem de triaj epidemiologic amplasat la intrarea în incinta Complexului, în scopul de a identifica posibile riscuri asociate.

 Triajul epidemiologic se realizează în două etape:

a.  prin completarea de către dvs. a unui chestionar cu privire la starea de sănătate precum: simptome sau dacă ați intrat în contact în ultimile 14 zile cu persoane diagnsticate cu virusul SARS-CoV-2, etc. și care ajută Therme să identifice riscul pe care îl prezentați cu privire la infectarea cu virusul SARS-CoV-2 (chestionarul nu va solicită  date de identificare ).

Fiecare adult va avea obligația să completeze formularul epidemiologic, iar pentru copiii cu vârstă de până la 16 ani, completarea acestuia va fi realizată obligatoriu de către adulții însoțitori;

În urmă validării formularului de acces, veți primi un cod QR pe suport de hârtie, ce va conține informațiile completate în formular. Codul QR va fi păstrat de dvs. și înmânat personalului departamentului Case, în momentul primirii biletelor de acces;

b.  verificarea temperaturii la punctele de trecere marcate.

Dacă răspunsurile formularului de access validează trecerea la pasul următor, veți fi îndrumat către punctele de termometrizare.

Datele cu privire la temperatura nu sunt înregistrate. Rezultatul măsurătorilor de temperatura va fi afișat pe câte un display dispus către dvs., iar temperatura afișată va fi rezultatul măsurătorilor de la două sisteme independente; Accesul în interiorul complexului va fi permis clienților care au o temperatură măsurată ≤37,3℃.

În cazul în care temperatura măsurată este >37,3℃ vor fi direcționați către un al doilea punct de verificare suplimentară, unde personalul medical va măsură temperatura, după un repaus de 3-5 minute, cu ajutorul unui termometru contactless.

Prelucrarea datelor furnizate se realizează în vederea respectării măsurilor impuse de Autorități, cu privire la prevenirea și combaterea răspandirii virusului SARS-CoV-2.

Therme păstrează codul QR, care conține datele completate de către dvs., pentru o perioadă de 30 de zile. Datele sunt anonime, însă pot fi combinate cu alte date cu caracter personal, pe care le furnizați în mod direct sau indirect în cadrul vizitei în cadrul Therme București, ( ex.: data și ora vizitei, zone accesate, servicii utilizate, etc),  în scopul indentificării dvs., doar atunci când acest lucru ne este solicitat de către Direcția de Sănătate Publică sau alte Autorități competențe.

După expirarea perioadei de păstrare menționate, datele sunt șterse din sistemele Therme și identificarea dvs. pentru scopurile menționate nu mai este posibilă.

Temeiurile legale ale prelucrării îl reprezintă  art. 9.2(g) din GDPR, privind necesitatea prelucrării pentru motive de interes public în domeniul sănătății publice și art. 6.1(c) din GDPR pentru îndeplinirea obligațiilor legale, conform prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne nr. 874/81/2020 privind instituirea obligativităţii purtării măştii de protecţie, a triajului epidemiologic şi dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 pe durata stării de alertă, cu modificările ulterioare sau în legătură cu alte norme stabilite de Autorități în legătură cu acest subiect. Păstrarea datelor pentru perioada menționată se realizează și în baza interesului legitim Therme cu privire la demonstrarea respectării cerințelor legale.

Therme a luat toate măsurile adecvate, tehnice și organizatorice pentru a se asigura că datele sunt accesate doar de către persoane autorizate și doar în situațiile în care acest lucru este imperativ necesar.

13.  Alte situații în care Therme va prelucrează datele cu caracter personal:

a. atunci când vizitați Complexul Therme București (în altă calitate decât cea ce client), Therme va poate înregistra numele și prenumele în registru de vizitatori, conform procedurilor sale interne de securitate.

b. în scopuri de arhivare, conform termenelor de prescripție reglementate de legile dreptului intern și european;

c. pentru administrarea tranzacțiilor financiare dintre dvs. și Therme;

d. pentru apărarea drepturilor Therme în instanța.

Therme va poate informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal și prin metode alternative sau complementare, verbal sau în scris, prin:

a. interacțiunea dvs. cu personalul Therme;

b. completarea diverselor formulare electronice sau printate;

c. e-mail sau telefonic;

d. regulamente de concurs (pentru camaniile de marketing)

e. alte metode, în funcție de contextual prelucrării;

14.  Alți operatori de date care va pot  prelucra datele în cadrul Complexului Therme București

a. Companii de taxi, prin utilizarea de către dvs. a sistemelor informatice amplasare în zona caselor de marcat pentru transmiterea comenzilor de taxi.

b. Presă,  prin crearea de materiale foto, audio-video, în scopuri jurnalistice.

c. Parteneri care au contract cu Therme și care își desfășoară actvitatea în vederea organizării de evenimente,  producții TV, promovări de produse și servicii, în scopuri proprii.

Operatorii de date care va prelucrează datele în scopuri proprii, precum cei menționați mai sus,  au obligația de a îndeplini toate obligațiile legale față de dvs. conform reglementărilor legale în materie de protecție a datelor.

Cui dezvăluim datele dvs. cu caracter personal ?

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Therme poate dezvălui datele dvs. către împuterniciți, prestatori de servicii, parteneri sau alte terțe persoane care sprijină Therme în  activitățile desfășurate în domenii precum: marketing, IT, financiar-contabil, juridic, securitate, audit, etc.

Aceștia desfășoară activități precum:

a. organizarea și  administrarea activităților de marketing; (campanii de marketing, comunicări comerciale, organizare evenimente, activități de promovare Therme, etc);

b. dezvoltarea, întreținerea, adminstrarea și oferirea de suport tehnic cu privire la sistemele informatice;

c. pentru menținerea, personalizarea, administrarea și îmbunătățirea website-ului, aplicațiilor și a serviciilor derulate prin intermediul acestora;

d. efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;

e. consultanță juridică;

f. consultanță contabila și financiară;

g. audit;

h. studii și analize de piață, analize de date, testare și cercetare.

De regulă, datele cu caracter personal sunt prelucrate pe teritoriul României și în cadrul Spațiului Economic European, în țări precum Germania sau Austria, conform prevederilor GDPR, în condiții depline de siguranță.

În măsură în care va fi necesar transferul datelor dvs. către țări terțe care se află în afară jurisdicției GDPR, Therme se va asigura că transferul se va realiza conform reglementărilor articolelor 45-49 din GDPR.

Atunci când este necesar, transferurile de date către furnizori de servicii sau alte părți terțe vor fi protejate prin angajamente contractuale (conform art.26 și art.28 din GDPR) și, după caz (pentru transferurile internaționale către țări care nu oferă un nivel adecvat de protecție), prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană.

În aceste situații, Therme va  lua întotdeauna măsuri pentru a se asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și libertățile. 

Care sunt drepturile de care beneficiați?

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoană vizată, beneficiați de următoarele drepturi:

a. dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către Therme, conform celor descrise în prezentul document;

b. dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea Therme cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc.;

c. dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către Therme a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.

d. dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • în cazul în care v-ați retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
  • în cazul în care vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
  • în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
  • datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află Therme.

Este posibil ca, în urma solicitării dvs. de ștergere a datelor, Therme să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

e. dreptul la restricționarea prelucrării  în măsura în care :

  • contestați exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
  • prelucrarea este ilegală, iar dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
  • Therme nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar dvs. i le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
  • v-ați opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Therme prevalează asupra drepturilor dvs.

f. dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către Therme către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;

g. dreptul la opoziție - în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos:

  • în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, ca datele care vă vizează să fie prelucrate în temeiul interesului legitim Therme sau în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care Therme poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.

h. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;

i. dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar, direct pe site-ul Autorității: www.dataprotection.ro.

Cum vă puteți exercita drepturile?

Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile dvs. legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către Therme, să obțineți informații suplimentare sau clarificări cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale, vă rugăm să contactați Therme la adresa de e-mail: dataprotection@therme.ro

Therme va furnizează gratuit informații privind prelucrarea datelor personale în baza unei cereri, fără întârzieri nejustificate, în maxim 30 zile calendaristice de la data înregistrării cererii. În funcție de complexitatea informațiilor solicitate, acest termen poate fi prelungit cu 60 zile informându-vă cu privire la motivele prelungirii  termenul inițial. Pentru cererile primite în format electronic, informațiile vor fi furnizate în format electronic, cu excepția cazului în care solicitați informațiile în alt format (tipărit). În situațiile în care ne solicitați aceleași informații repetitive, excesive sau fără temei legal, Therme poate să refuze furnizarea de informații.

In funcție de natura solicitării dvs., Therme vă poate cere informații suplimentare care conțin date cu caracter personal, doar daca acestea sunt necesare în vederea identificării sau investigării și soluționării cererii dvs.

Actualizarea Politicii de Confidențialitate

Therme poate actualiza și modifica Politica de Confidențialitate pentru a  reflecta toate schimbările în modul în care vă sunt prelucrate datele personale, precum și in cazul modificărilor cerințelor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.

 

Ultima actualizare: Iunie 2021