NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND CREAREA ȘI UTILIZAREA CONTULUI MYTHERME CORPORATE

 

Prin această Notă de informare dorim să vă prezentăm detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, în calitate de reprezentant, angajat, sau parte implicată într-un contract între Therme și societatea dvs. în contextul creării și utilizării contului My Therme Corporate.

Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă protejăm datele cu caracter personal.

CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?

Pentru crearea și activarea contului MyTherme Corporate este necesară furnizarea de informații cu privire la societatea pe care o reprezentați dar și date cu caracter personal care vă apartin, în calitate de reprezentat și administrator al contului My Therme. Aceste date se referă la:

  • Nume și prenume;
  • Adresa de email (care poate fi personală sau nu);
  • Număr de telefon (care poate fi personal sau nu)
  • Orice alte informații transmise în secțiunea “mai multe detalii”.

După caz,

  • Dacă utilizați platforma MyTherme Corporate pentru a trimite biletele de acces direct beneficiarilor finali, cu ajutorul functionalității integrate, vom avea acces la adresele de email ale acestora.
  • Dacă utilizați contul MyTherme Corporate pentru crearea de grupuri format din personalul societății dvs. pentru a le oferi beneficii de angajat , vom avea acces la membrii grupului, respectiv la numele acestora , adresele de e-mail, de câte ori au utilizat serviciile, detalii despre comandă (număr de comandă, data pentru care a achiziționat biletele de acces). Dvs. ca și administrator al contului MyTherme veți putem vedea doar membrii gupului și de câte ori aceștia au accesat serviciile.
  • Dacă există un contract sau alte docmente aditionale semnate între Therme și societatea pe care o reprezentați, acestea vor fi încarcate pe platforma corporate, unde atat dvs. cat si noi vom avea acces la informații precum nume și prenume, funcție, adresa de email, număr de telefon, semnătura reprezentant legal.

DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?

Datele menționate sunt prelucrate pentru:

  • Furnizarea de produse și servicii și în general pentru îndeplinirea obiectivelor contractuale dintre societarea dvs. și Therme;
  • Facilitarea accesului la servicii prin platforma noastră corporate;
  • Oferirea de suport tehnic;
  • Promovarea produselor și serviciilor Therme;
  • Interesului legitim Therme și îndeplinirea obligațiilor legale.

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?

Prelucrarea este necesară pentru semnarea și executarea contractului la care dvs. sunteți parte  în calitate de reprezentant al societății cu care Therme a semnat sau urmează să semneze un contract.

De asemenea, prelucrarea de date se mai realizează în baza interesului nostru legitim, de exemplu atunci când:

- vă transmitem prin email oferte similare care v-ar putea interesa sau,

- atunci când este necesară prelucrarea datelor dvs. pentru a ne apăra un drept in instanță sau alte interese legitime asa cum este detaliat în Politica de Confidentialitate.

CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele personale mai pot fi accesate și de către alte părți terțe, în măsura în care acest lucru este necesar, în mod rezonabil, în conformitate cu scopurile menționate în această Notă de Informare.

Pentru detalii vă rugăm să consultați secțiunea dedicată din Politica de Confidențialitate.

CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?

De regulă, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din Romania și Spațiul  Economic European care oferă un nivel adecvat de protecție, aflate sub incidența Regulamentului General de Protecția Datelor  nr. 679/2016.

În măsura în care va fi necesar transferul datelor dvs. cu caracter personal către organizații din țări terțe care nu asigură un nivel adecvat de protecție, vom lua măsuri suplimentare de protecție. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunea “transfer internațional de date” din Politica de Confidențialitate.

CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?

În general prelucrăm datele în platforma My Therme Corporate pe toată durata in care utilizati contului dar si dupa,  în conformitate cu scopurile pentru care sunt colectate.

Datele care nu intră sub incidența reglementărilor legale li se atribuie perioade de păstrare în conformitate cu scopurile pentru care sunt folosite. Necesitatea păstrării acestor categorii de date este revizuită periodic.

Așadar, criteriile în baza cărora stabilim păstrarea datelor sunt:

  • Termenele legale de păstrare, în conformitate cu prevederilor legale, acolo este cazul;
  • Termenele de păstrare stabilite prin contract, acolo unde este cazul.
  • Interesele legitime Therme.

CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

În scopul utilizării datelor dvs. personale pentru scopurile menționate, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi informat;
  • Dreptul de acces la date;
  • Dreptul la rectificarea datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere a datelor;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării, sub condițiile prevăzute de lege;
  • Dreptul de portabilitatea datelor către un alt operator, în condițiile prevăzute în lege;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, cu excepțiile prevăzute în legile de protecție a datelor.
  • Dreptul de a vă adresa unei autorități de supraveghere.

ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE

Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare curente.

Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.

Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.

Ultima actualizare: Aprilie 2022