Prin această Nota de Informare dorim să vă prezentăm detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal atunci când completați/semnati diverse formulare printate si eletronice în timpul vizitei în cadrul complexului Therme București.
Ne-am asigurat că datele pe care le solicităm pentru completarea acestor formulare sunt relevante și necesare raportate la scopurile pentru care sunt prelucrate.
Prin formulare ne referim la următoarele tipuri de documente/inregistrari:
Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal.
De asemenea, formularele printate pe care le completăm, vor conține informații relevante și specifice cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?
Atunci când este necesar să completați unul din formularele menționate, vă prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:
Data de identificare și de contact, precum nume și prenume, adresa, telefon, număr de brațara alocată pe durata vizitei, semnătura.
Date biometrice (viteza de scriere, presiunea, accelerația, punctele de pornire și de oprire, secvențele și măsurătorile de timp corespunzatoare semnăturii electronice);
Date specifice scopului pentru care solicităm acele date precum:
Atunci când este necesar, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale sau intereselor noastre legitime, alături de completarea formularelor, vă putem solicita copie după cartea de identitate sau alte documentele justificative, care vor fi păstrate împreună cu formularul solicitat, în conformitate cu obligațiile noastre financiar-contabile.
DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?
Aceste date sunt necesare pentru următoarele scopuri:
- asigurarea protecției sănătății și securității persoanelor;
- prevenirea pierderilor financiare;
- recuperarea prejudiciilor;
- apărarea drepturilor în instanță;
- păstrarea documentelor în scopuri justificative în fața autorităților competente. (de ex,ANAF).
- respectarea Regulamentului de Ordine Interioară;
- alte interese legitime asa cum sunt menționate în Politica de Confidențialitate.
CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?
Prelucrarea datelor personale se realizează în funcție de scopurile pentru care sunt colectate, în baza următoarelor temeiuri legale:
CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Datele personale mai pot fi accesate și de către alte părți terțe în măsura în care acest lucru este necesar, în mod rezonabil, în conformitate cu scopurile menționate în această notă de informare.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați sectiunea dedicată din Politica de Confidențialitate.
CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?
De regulă, pentru această activitate de prelucrare, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din România și Uniunea Europeană.
Prelucrarea datelor în afara Uniunii Europene și a țărilor care nu asigură un nivel adecvat de protecție, precum Statele Unite se va realiza doar în măsura îndeplinirii condițiilor menționate la secțiunea “transfer internațional de date” din Politica de Confidențialitate.
CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?
Perioadele de păstrare a datelor variază în funcție de scop și pot fi influențate de prevederile legale.
Criteriile în baza cărora stabilim păstrarea datelor sunt:
- termenele legale de păstrare, acolo unde este cazul.
- obligațiile contractuale care decurg din contractele în care dumneavoastră sunteți parte, dacă este cazul;
- interesele legitime Therme.
Păstrăm datele care sunt necesare în scopuri financiar-contabile, conform prevederilor legale din dreptului intern și european, cel putin 5 ani de la emiterea documentelor justificative care le conțin. După expirarea acestei perioade, datele vor fi șterse/distruse în decurs de cel mult 1 an, conform politici interne de stocare si stergere a datelor.
Datele prelucrate în baza intereselor legitime li se atribuie perioade de pastrare în conformitate cu scopurile pentru care care au fost colectate. Evaluăm periodic perioadele de stocare pentru a ne asigura că vă păstram datele doar atât timp cât este necesar în raport cu scopurile urmarite.
CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
Referitor la datele dumneavoastră personale prelucrate ȋn scopurile menționate, aveţi următoarele drepturi:
ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE
Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare desfăşurate.
Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.
Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.
Ultima actualizare: Aprilie 2024