NOTA DE INFORMARE PRIVIND COMPLETAREA DIVERSELOR FORMULARE  PRINTATE

    

Prin această Nota de Informare dorim să vă prezentăm detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal atunci când completați diverse formulare în timpul vizitei în cadrul complexului Therme București.

Ne-am asigurat că datele pe care le solicităm pentru completarea acestor formulare sunt relevante și necesare raportate la scopurile pentru care sunt prelucrate.

Prin formulare printate ne referim la următoarele tipuri de documente:

  • Dispoziții de plată, dispoziții de încasare;
  • Procese verbale constatatoare;
  • Procese verbale de predare-primire;
  • Angajamente de plata;
  • Formulare pentru stornare sume de bani sau alte documente justificative financiar-contabile;
  • Angajamente pentru  produse alimentare aduse din exterior;
  • Declarație de angajament privind însoțirea minorilor;
  • Alte formulare similare.

Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal.

De asemenea, formularele printate pe care le completăm, vor conține informații relevante și specifice cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?

Atunci când este necesar să completați unul din formularele menționate, vă prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:

Data de identificare și de contact, precum nume și prenume, domiciliu, telefon, număr de brațara alocată pe durata vizitei, semnătura.

Date specifice scopului  pentru care solicităm acele date precum:

  • Daune estimative, sume datorate, sume returnate, etc.
  • Angajamente pe care vi le luați;
  • Informații cu privire la produsele primite/predate, menționate în procesele verbale de predare-primire;
  • Calitatea de însoțitor (tutore, cadru didactic), nume copii, pentru angajamentele de insotire a copiilor;
  • Date referitoare la serviciile achiziționate și detaliile vizitei (de ex.: data vizitei, ora intrare / ora ieșire,  zone accesate, etc.).
  • Orice alte informații relevante în funcție de tipul formularului completat.

Atunci când este necesar, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale sau intereselor noastre legitime, alături de completarea formularelor, vă putem solicita copie după cartea de identitate sau alte documentele justificative, care vor fi păstrate împreună cu formularul solicitat, în conformitate cu obligațiile noastre financiar-contabile.

DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?

Aceste date sunt necesare pentru următoarele scopuri:

  • Îndeplinirea obligațiilor noastre legale în materie de fiscalitate;
  • Respectarea condițiilor contractuale dintre dvs și noi;
  • Interesele noastre legitime cu privire la:

          - asigurarea protecției sănătății și securității persoanelor;

          - prevenirea pierderilor financiare;

          - recuperarea prejudiciilor;

          - apărarea drepturilor în instanță;

          - păstrarea documentelor în scopuri justificative în fața autorităților competente. (de ex,ANAF).

         -  respectarea Regulamentului de Ordine Interioară;

         - alte interese legitime asa cum sunt menționate în Politica de Confidențialitate.

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?

Prelucrarea datelor personale se realizează în funcție de scopurile pentru care sunt colectate, în baza următoarelor temeiuri legale:

    • Executarea contractului, încheiat între noi și dvs. la momentul achiziției de produse și servicii Therme;
    • Îndeplinirea obligațiilor noastre legale, acolo unde este cazul;
  • Interesele noastre legitime.

 

CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele personale mai pot fi accesate și de către alte părți terțe în măsura în care acest lucru este necesar, în mod rezonabil, în conformitate cu scopurile menționate în această notă de informare. 

Pentru detalii vă rugăm să consultați sectiunea dedicată din Politica de Confidențialitate.

CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?

De regulă, pentru această activitate de prelucrare, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din România și Uniunea Europeană.

Prelucrarea datelor în afara Uniunii Europene și a țărilor care nu asigură un nivel adecvat de protecție, precum Statele Unite se va realiza doar în măsura îndeplinirii  condițiilor menționate la secțiunea “transfer internațional de date” din Politica de Confidențialitate.

CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?

Perioadele de păstrare a datelor variază în funcție de scop și pot fi influențate de prevederile legale.

Criteriile în baza cărora stabilim păstrarea datelor sunt:

- termenele legale de păstrare, acolo unde este cazul.

- obligațiile contractuale în care dvs. sunteți parte, dacă este cazul.

- interesele legitime Therme.

Păstrăm datele care sunt necesare în scopuri financiar-contabile, conform prevederilor legale din dreptului intern și european, cel putin 10 ani de la emiterea documentelor justificative care le conțin. După expirarea acestei perioade, datele vor fi șterse/distruse în decurs de cel mult 1 an, conform politici interne de stocare.

Datele prelucrate în baza intereselor legitime li se atribuie perioade de pastrare în conformitate cu scopurile pentru care care au fost colectate.  Evaluăm periodic perioadele de stocare pentru a ne asigura că vă păstram datele doar atât timp cât este necesar în raport cu scopurile urmarite.

CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

În scopul utilizării datelor dvs. personale pentru scopurile menționate, aveti următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi informat;
  • Dreptul de acces la date;
  • Dreptul la rectificarea datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere a datelor, în conformitate cu cerințele legale;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul de  portabilitate a datelor către un alt operator, în condițiile prevăzute în lege;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, cu excepțiile prevăzute în legile de protecție a datelor;
  • Dreptul de a vă adresa unei autorități de supraveghere.

ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE

Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare curente.

Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.

Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.

 

Ultima actualizare: Aprilie 2022