Prin această Notă de Informare dorim să vă furnizam detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, în calitate de reprezentant, angajat, sau parte implicată într-un contract între Therme și societatea dvs.
Această Notă de informare se aplică pentru activitățile de prelucrare realizate de noi, în calitate de Operator de date cu caracter personal, având responsabilitatea legala de a va informa adecvat cu privire la scopurile, temeiurile prelucrarii, drepturile pe care le aveți sau alte infomații relevante.
Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă protejăm datele cu caracter personal.
Ținând cont de faptul că obiectul contractului și modul de lucru stabilit de părți poate diferi de la caz la caz, în cazul în care considerați că informațiile furnizate în Nota de Informare și Politica de Confidențialitate nu sunt suficiente, vă rugăm să ne contactați.
CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?
În funcție de scopul și natura relațiilor contractuale, vă putem prelucra următoarele date cu caracter personal:
Date de identificare și de contact:
Date profesionale:
Date colectate în locațiile Therme:
Alte date cu caracter personal:
DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?
Datele cu caracter personal sunt necesare în scopuri precum:
CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?
Vă prelucrăm datele, pentru scopurile menționate, în baza următoarelor temeiuri legale:
- Protecția bunurilor și persoanelor;
- Securizarea sistemelor informatice;
- Securizarea spațiilor private;
- Prevenirea pierderilor financiare;
- Apărarea drepturilor Therme;
- Raportare financiară;
- Emiterea și păstrarea de documente care rezultă din activitatea prestată;
- Protejarea imaginii Therme;
- Alte situații similare, descrise în Politica de Confidențialitate.
CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
Datele dvs mai pot fi dezvăluite și către alte terțe părti precum furnizori de servicii IT, procesatori de plăți, funizori de servicii financiar-contabile, furnizori de servicii de marketing, furnizori de servicii de siguranță și sănătate în muncă, furnizori de servicii de pază și protecție, furnizori de aplicații și instrumente web, dezvoltatori de website-uri și aplicații mobile, furnizori de cercetări de piață, consultanți, avocați, consilieri juridici, auditori sau alte entități similare.
Datele personale pot fi accesate de către terți doar în situația în care acest lucru este necesar, în mod rezonabil, în conformitate cu scopurile menționate în această Notă de Informare.
Pentru detalii vă rugăm să consultați secțiunea dedicată din Politica de Confidențialitate.
CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?
De regulă, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din Romania și Spațiul Economic European care oferă un nivel adecvat de protecție, aflate sub incidenta Regulamentului General de Protectia Datelor nr. 679/2016.
Utilizarea sistemelor informatice poate presupune însă și transmiterea datelor în afara Uniunii Europene și a țărilor care nu asigură un nivel adecvat de protecție, precum Statele Unite. În această situație, pentru protecția datelor dvs. vom lua măsuri suplimentare de protecție. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunea “transfer internațional de date” din Politica de Confidențialitate.
CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?
Perioadele de păstrare a datelor variază în funcție de scopul pentru care sunt prelucrate și pot fi influențate de tipul și natura contractului, prevederile legale sau interesele noastre legitime.
Așadar, criteriile în baza cărora stabilim păstrarea datelor sunt:
- termenele legale de păstrare, acolo unde este cazul;
- obligațiile contractuale în care dvs. sau societatea pe care o reprezentați este parte.
- interesele legitime Therme.
Păstram datele care sunt necesare în scopuri financiar-contabile, conform prevederilor legale din dreptului intern si european, cel putin 5 ani de la emiterea documentelor justificative care le conțin. După expirarea acestei perioade, datele vor fi distruse în condiții de siguranță în decurs de cel mult 1 an, conform politici interne de stocare.
Datele care nu intră sub incidența reglementărilor legale li se atribuie perioade de păstrare în conformitate cu scopurile pentru care care au fost colectate.
Evaluăm periodic perioadele de stocare pentru a ne asigura că vă păstrăm datele doar atât timp cât este necesar în raport cu scopurile urmărite.
Ștergerea se va realiza doar în măsura în care respectivele date personale nu mai sunt necesare pentru alte scopuri.
CARE SUNT DREPTURILE DVS.?
În scopul utilizării datelor dvs. personale pentru scopurile menționate, aveți următoarele drepturi:
ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE
Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare curente.
Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.
Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.
Ultima actualizare: Aprilie 2024