NOTA DE INFORMARE PRIVIND ASISTENȚA DE PRIM AJUTOR

 

Prin această Nota de informare dorim să vă prezentăm detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal atunci când:

  • Ați suferit un accident și vi se acordă primul ajutor;
  • apelați la serviciile punctelor de prim ajutor pentru diverse probleme de sănătate, care nu reprezintă întotdeauna o urgență medicală.
  • Vă solicităm să divulgati date despre starea dvs de sănătate, în contextul respectării Regulamentului de Ordine Interioară și de Utilizare a piscinelor și atracțiilor, în vederea protecției sănătății atât a Dvs. cât și a celorlalți vizitatori.

Acordăm o atenție deosebită privind prelucrarea datelor personale sensibile, luând măsuri suplimentare de protecție pentru prevenirea incidentelor de securitate. De asemenea, am realizat o analiză a impactului asupra protecției datelor în vederea identificării și diminuării  riscurilor asociate cu prelucrarea acestor categorii de date.

Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal.

CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?

În funcție de context și de natura situațiilor prezentate mai sus, vă putem prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Date de identificare și de contact a persoanei accidentate sau care necesită asistență de prim ajutor sau cărora le sunt aplicate proceduri (nume și prenume, sex, vârstă, telefon, numărul brățării de acces, semnătura).
  • Date de identificare și de contact a tutorelui, atunci când persoana care necesită asistență de prim ajutor este minoră. (nume și prenume, telefon, semnătura).
  • Constatări cu privire la natura și contextul producerii evenimentului care a condus la necesitatea acordării de asistență de prim ajutor, locația evenimentului, etc.
  • Date medicale colectate în timpul acordării primului ajutor (glicemie, temperatură, tensiune arterială, nivelul de oxigen în sânge, alergii, tratamentul aplicat, boli și afecțiuni existente, alte măsuri și proceduri aplicate, alte informații relevante pe care dvs. le furnizați, după caz).

Datele menționate sunt înregistrate în fișa de prim ajutor care se completeaza în cadrul cabinetelor de prim ajutor existente în incinta Complexului Therme.

DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?

În general colectăm aceste informații despre dvs:

  • Pentru îndeplinirea obligațiilor legale;
  • Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale față de dvs. și față de ceilalți vizitatori.
  • Pentru a răspunde nevoilor dvs. atunci când accesați punctele de prim ajutor.
  • Pentru a vă acorda primul ajutor;
  • Pentru a stabili tratamentul care trebuie aplicat;
  • Pentru a proteja sanatatea dvs. și a celorlalți vizitatori;
  • Pentru soluționarea reclamațiilor și apărarea drepturilor Therme;
  • Pentru justificarea utilizării medicamentelor și a echipamentelor medicale.

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?

Punctele de prim ajutor din cadrul Complexului Therme își desfășoară activitatea în conformitate cu HG 1136/2007 - Norme metodologice din 18.09.2007 privind organizarea serviciilor publice de salvare acvatică - salvamar și a posturilor de prim ajutor. Tinand cont de acest aspect, va prelucram datele în baza îndeplinirii obligațiilor legale dar și în scopul executării contractului cu dvs, care prevede respectarea Regulamentului de Ordine Interioară și de Utilizare a piscinelor și atracțiilor.

De asemenea, în conformitate cu temeiurile legale prevăzute în articolul 9 din Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016, se aplică următoarele temeiuri legale:

Art. 9(2)(c) - prelucrarea este necesară pentru protejarea intereselor vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice, atunci când persoana vizată se află în incapacitate fizică sau juridică de a-și da consimțământul;

Art. 9(2)(f) - prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau ori de câte ori instanțele acționează în exercițiul funcției lor judiciare;

Art. 9(2)(g)  - prelucrarea este necesară din motive de interes public major, în baza dreptului Uniunii sau a dreptului intern, care este proporțional cu obiectivul urmărit, respectă esența dreptului la protecția datelor și prevede măsuri corespunzătoare și specifice pentru protejarea drepturilor fundamentale și a intereselor persoanei vizate;

Art. 9(2)(h) - prelucrarea este necesară în scopuri legate de medicina preventivă sau a muncii, de evaluarea capacității de muncă a angajatului, de stabilirea unui diagnostic medical, de furnizarea de asistență medicală sau socială sau a unui tratament medical sau de gestionarea sistemelor și serviciilor de sănătate sau de asistență social.

CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele sunt prelucrate de catre personalul nostru autorizat în condiții de maximă siguranță. Transmiterea sau dezvăluirea datele către părti terțe fără acordul dvs.  se face  doar în situații exceptionale, precum serviciului de ambulanță, atunci când este necesar.

Atunci când este necesar, datele mai pot fi transmise către autorități, avocați sau alte părți implicate în rezolvarea reclamațiilor sau pentru apărarea drepturilor noastre în instanță.

CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?

Pentru această activitate de prelucrare, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din Romania și Uniunea Europeană securizate și controlate în totalitate de noi.

CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?

Atunci când stabilim perioadele de pastrarea a acestor categorii de date, punem în balanță necesitatea păstrării acestora raportat la scopurile și riscurile pe care le reprezintă fiecare situație în parte astfel:

  1. Pentru situațiile minore, în care riscul apariției unor repercursiuni este putin probabil, apreciem că păstrarea datelor pentru o perioada de cel mult 30 de zile este suficientă.
  2. Pentru situațiile în care datele colectate au legatură cu o reclamație sau fac obiectul investigării unei autorități, sunt necesare pentru apărarea unui drept în instanță sau pentru alte situații similare, vom păstra datele pentru o perioadă mai îndelungată, de până la 3 ani de la ultima comunicare cu dvs., soluționarea reclamației sau emiterea unei decizii de către o autoritate sau instanță de judecata.
  3. Pentru situația în care datele dvs. sunt asociate cu contracte sau plăți realizate către dvs, datele vor fi păstrate în conformitate cu cerințele legale.

După expirarea perioadelor menționate la punctele 2 si 3, datele vor fi distruse în condiții de siguranță în decurs de cel mult 1 an conform politici interne de stocare.

CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

În scopul utilizării datelor dvs. personale pentru scopurile menționate, aveti următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi informat;
  • Dreptul de acces la date;
  • Dreptul la rectificarea datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere a datelor, sub condițiile prevăzute de lege;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul de portabilitate a datelor către un alt operator, în condițiile prevăzute în lege;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, cu exceptiile prevăzute în legile de protecție a datelor.
  • Dreptul de a vă adresa unei autorități de supraveghere.

ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE

Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare curente.

Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.

Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.

Ultima actualizare: Aprilie 2022