NOTA DE INFORMARE PRIVIND ACHIZIȚIA DE PRODUSE ȘI SERVICII THERME

 

Prin această Nota de informare dorim să vă prezentăm detalii cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în contextul achiziției de produse și servicii Therme atât în mediul online (prin intermediul website-ului sau a aplicațiilor Therme) cât și fizic, atunci cand ne vizitati.

De asemenea, vă informăm cu privire la procesele de prelucrare privind utilizarea sistemelor alternative de achiziție și plată a produselor și serviciilor, precum sistemele automate care se regăsesc în recepția Complexului Therme București.

Vă recomandăm să citiți această Notă de Informare împreună cu Politica de Confidențialitate pentru a obține cât mai multe informații cu privire la modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal.

CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PRELUCRATE?

Atunci când realizați comenzi online, vă prelucrăm următoarele date cu caracter personal:

  • Date de identificare și de contact - nume și prenume, adresă de e-mail, număr de telefon;
  • Date de facturare - nume și prenume, adresa de facturare, cod poștal, orice alte informații doriți să fie menționate în factură;
  • Limita de vârstă necesară plasării comenzii și transmiterii datelor către Therme.
  • Tipul de client – copil/adult/elev/student/senior;
  • Metoda de plata, tipul cardului, banca emitentă a cardului;
  • Detaliile cardului bancar* – numele deținătorului cardului, numărul cardului, dată de expirare și CVV-ul;

*Datele  bancare  nu sunt stocate în sistemele informatice Therme. Datele sunt prelucrate prin intermediul unui procesator autorizat de plăti care respectă standarul PC-DSS. Therme stochează doar token-ul cardului și data de expirare a acestuia;

  • Detalii despre produsele și serviciile achiziționate și în legătură cu vizită dvs. (carduri Therme, bilete achiziționate, numărul de vizitatori, data vizitei, durata vizitei, zone vizitate, etc);
  • Puncte zen obținute sau cheltuite în urma comenzilor plasate sau alte date din contul dvs. MyTherme, daca utilizați un cont pentru plasarea comenzii;
  • Reduceri de care beneficiați la momentul plasării comenzii;
  • Istoricul

Atunci când achizitionati produse și servicii direct din cadrul complexului Therme București, vă putem prelucra următoarele date cu caracter personal:

  • Informații cu privire la produsele și serviciile achiziționate;
  • Categoria de vârstă;
  • Tipul de client – copil/adult/elev/student/senior;
  • Date financiare cu privire la modalitatea de plata (numerar, card de credit, card Therme, alte tipuri de carduri utilizate, banca emitenta a cardului,etc) precum și sumele plătite; Puncte zen achizitionate sau cheltuite.
  • Detaliile cardului bancar* – numele deținătorului cardului, numărul cardului, dată de expirare și CVV-ul.

*Datele  bancare  nu sunt stocate în sistemele informatice Therme. Datele sunt prelucrate prin intermediul unui procesator autorizat de plăti care respectă standarul PC-DSS. Therme stochează doar token-ul cardului și dată de expirare a acestuia.

  • Alte detalii înscrise pe biletele online sau vouchere cu care vă prezentați la casele de marcat.
  • Semnătură pentru luare la cunoștință a Regulamentelor Therme;
  • Numărul bratarii de access și numărul vestiarului alocat;
  • Date cu privire la utilizarea brățării de acces (ex. Informații cu privire la trecerile dintr-o zona în alta, data când a fost utilizată, etc)
  • Data și ora vizitei, durata vizitei;
  • Nume si prenume;
  • Semnatura;
  • Date necesare pentru facturare (nume și prenume, adresa);
  • Datele din CI și copie dupa acestea atunci cand este necesar (pentru stornări);

În vederea respectării condițiilor de intrare în Complexul Therme București, vă putem solicita să confirmați eligibilitatea biletelor achiziționate prin prezentarea următoarelor documente:

  • Actul de identitate (C.I., pașaport, etc.), pentru verificarea vârstei minime obligatorii în vederea accesării zonelor cu limită de vârstă;
  • Carnet de elev/ student/ talon de pensie, pentru verificarea eligibilității ofertelor pentru aceste categorii de persoane;
  • Acte doveditoare pentru persoanele cu dizabilități, pentru a putea beneficia de ofertele pentru oaspeții cu nevoi speciale;

Vă solicităm prezentarea acestor documente (la momentul vizitei) în vederea interesului nostru legitim cu privire la permiterea accesului în zonele cu restricții de vârstă sau oferirea de reduceri pentru persoanele eligible.

Refuzul prezentării acestor documente poate duce la refuzul acordării beneficiilor achiziționate sau în curs de achiziționare.

Documentele justificative menționate nu sunt înregistrate sau stocate în sistemele noastre.

UTILIZAREA SISTEMELOR AUTOMATIZARE ÎN PROCESELE DE ACHIZIȚIE ȘI PLAT

1. Self check-in

Therme pune la dispoziția dvs. un dispozitiv de check-in, amplasat în zona caselor de marcat, care vă ajută să vă achiziționați biletele de acces fără ajutorul personalul Therme, scurtând astfel timpul petrecut la casele de marcat.

Sistemul utilizează o interfață informatică care vă permite să selectați serviciile dorite și să efectuați plata. Sistemul de check-în nu prelucrează alte date cu caracter personal în afară de cele necesare cu privire la serviciile selectate și detaliile plății realizate cu cardul.

Procesul de vânzare se continuă la casele de marcat, în vederea eliberării brățării și permiterea accesului în Complexul Therme București.

Utilizarea serviciului este opțional și poate fi utilizat ca opțiune alternativă la procesul de vânzare convențional.

2. Vendomatul (vending machine)

Este un alt sistem informatic amplasat în zona caselor de marcat pe care îl puteți utiliza pentru a activa biletele achiziționate online, la momentul ajungerii dvs. în locație. Sistemul scanează codul QR înscris pe biletul online, citește și verifică informațiile de pe acesta în sistemele informatice ale magazinului online și eliberează brățările de acces. Procesul de vânzare se continuă la casele de marcat, în vederea activării brațării și permiterii accesului în Complexul Therme București.

3. Self check-out

Acest sistem informatic este amplasat în zonele de ieșire și vă permite să realizați plata consumatiei înregistrată pe brățară. Ulterior, brățara trebuie predată personalului Therme la casele de marcat dedicate. Datele prelucrării se referă la datele înregistrate pe brățară pe toată durata vizitei și detaliile plății cu cardul.

4. Self invoice

Acest sistem informatic poate fi folosit de către dvs. în vederea creării și eliberării facturii fiscale. În acest sens, sistemul vă permite scanarea bonul fiscal pentru a obține informațiile necesare cu privire la plata. Totodată, pentru datele societății, sistemul este sincronizat la baza de date ANAF.

Sistemul permite înregistrarea datelor cu caracter personal suplimentare pe care le doriți pe factură. Nume și prenume, adresa (pentru persoane fizice). Nume și prenume, serie și nr C.I (pentru persoanele delegate în relația cu o societate).

DE CE PRELUCRĂM ACESTE DATE?

Avem nevoie de aceste informații pentru managementul relațiilor comerciale și îndeplinirea obligațiilor legale:

  • Pentru a vă procesa comenzile și de a vă furniza serviciile;
  • Pentru emiterea facturii și a altor documente justificative;
  • Pentru a procesa platile;
  • Pentru verificarea eligibilității condițiilor de intrare și ofertele speciale.
  • Pentru a vă informa cu privire la statusul comenzii;
  • Pentru a vă identifica în sistemele informatice atunci când există o problema cu privire la comanda dvs;
  • Pentru a soluționa solicitările dvs. cu privire la o comandă (stornări, reclamații, etc.);
  • Pentru a rezerva servicii disponibile în locatie;
  • Pentru acordarea de reduceri, beneficii de fidelitate sau alte beneficii conform campaniilor de marketing;
  • Pentru îmbunătățirea serviciilor Therme;
  • Pentru a vă facilita accesul în Complex, etc;
  • Pentru apărarea intereselor noastre legitime.

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE ÎN BAZA CĂRORA VĂ PRELUCRĂM DATELE?

Va prelucrăm datele pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale pe care le avem față de dvs. în contextul achiziționării de produse și servicii Therme precum și în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care rezultă din activitatea de vânzare.

De asemenea, vă prelucrăm datele în baza intereselor noastre legitime precum:

  • Îmbunătățirea serviciilor prin utilizarea datelor pentru crearea de rapoarte statistice cu privire la vânzări și preferințele clienților, etc. Aceste rapoarte nu vă vizează direct și nu au ca scop crearea de profiluri;
  • Facilitarea accesului în locație;
  • Rezervări și programări de servicii în locație;
  • Respectarea Condițiilor Generale Contractuale;
  • Prevenirea și recuperarea daunelor și prejudiciilor financiare, investigarea și soluționarea reclamațiilor, apărarea drepturilor în instanță, etc.
  • Eficientizarea proceselor de achiziție și plata a serviciilor.
  • Alte interese legitime similare.

CINE MAI ARE ACCES LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele personale mai pot fi accesate și de către alte părți terțe în măsura în care acest lucru este necesar, în mod rezonabil, în conformitate cu scopurile menționate în aceasta notă de informare.

Pentru detalii vă rugăm să consultați sectiunea dedicată din Politica de Confidențialitate.

CUM GESTIONĂM TRANSFERUL INTERNAȚIONAL DE DATE?

De regulă, pentru această activitate de prelucrare, datele dvs, cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe servere și în locații fizice din Romania si Uniunea Europeană.

În măsura în care va fi necesar transferul datelor dvs. cu caracter personal către organizații din țări terțe care nu asigură un nivel adecvat de protecție, vom lua măsuri suplimentare de protecție. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunea “transfer internațional de date” din Politica de Confidențialitate.

CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM DATELE?

Păstrăm datele care sunt necesare în scopuri fiscale conform prevederilor legale conform dreptului intern și european, cel puțin 10 ani de la emiterea documentelor justificative care le conțin. După expirarea acestei perioade, datele vor fi distruse în condiții de siguranță în decurs de cel mult 1 an conform politicii interne de stocare.

Datele care nu intră sub incidenta reglementărilor  legale li se atribuie perioade de păstrare în conformitate cu scopurile pentru care sunt folosite. Necesitatea păstrării acestor categorii de date este revizuită periodic.

CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

În scopul utilizării datelor dvs. personale pentru scopurile menționate, aveti urmatoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi informat;
  • Dreptul de acces la date;
  • Dreptul la rectificarea datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere a datelor, sub condițiile prevăzute de lege;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul de portabilitate a datelor către un alt operator, în condițiile prevăzute în lege;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă, cu exceptiile prevăzute în legile de protecție a datelor.
  • Dreptul de a vă adresa unei autorități de supraveghere.

ACTUALIZAREA NOTEI DE INFORMARE

Informațiile prezentate în această Notă de Informare vor fi revizuite periodic pentru a reflecta orice schimbare cu privire la activitățile de prelucrare curente.

Vizitați periodic această pagină pentru a vă asigura că aveți mereu informațiile actualizate.

Cu toate acestea, în cazul în care intenționăm să modificăm în mod semnificativ modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă vom notifica în prealabil.

Ultima actualizare: Aprilie 2022